Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 I dag drar vi på camping i helga. Kose dere!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Så koselig =) Kos dere masse =)
ღtili35ღ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Takk det samme til dere. Ha ei flott helg og kos dere masse
trøndermamma Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Takk for det! Skal i selskap i helga, så jeg skal nok kose meg ja! Håper dere får en skikkelig fin helg også:-) Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå