ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 noen her som ikke vet kjønnet, men drømmer noe veldig om hva dere får...? jeg drømmer bare om jente, så jeg er jo nesten skrå sikker på at jeg får det, samtidig som jeg har guttefølelse:) begynnner å bli rimelig nyskjerrig nå non som drømmer slik og som har hatt rett...??
Tululah82 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Vi har termin samme dag! Vi vet heller ikke hva det blir, men har drømt masse både om gutt og jente... Jeg har visstnok en jentemage, klarer ikke helt å se det selv men... Er kjempenyskjerrig!!!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 så gøy;) hvordan er din mageform da, for folk sier jeg har guttemage... å min mage er veldig spiss... har også hørt at guttemage er spiss og jentemage er litt flatere, og da går man mer gravid med hele kroppen:)men det er vel mye kjerringråd ++
Tululah82 Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har en ganske rund mage, men iom at den ikke er så stor enda syns jeg det er vankelig å bedømme selv.. Ser det sikkert tydeligere om en måneds tid tenker jeg:)
Teltpluggen Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Har hatt en drøm der jeg fikk en gutt.. Han var SÅÅÅ SØT! Var nesten så jeg ble skuffet da jeg våknet.. Men har samtidig bittelitt jentefeeling..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 sukk, min mage er jo kjempe stor syntes jeg:) men det er jo den veien det går:) lurer på hvordan det skal ende, når jeg ennå har 3 mnd igjen:)kan du ikke legge ut magebilder, det er så gøy å se andre som er like langt som en selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå