Gå til innhold

SnartMamma22 er blitt mamma!!:):)


2småihus!:)

Anbefalte innlegg

27. juni kl 23.42 fikk hun lille jenta si, 50cm lang og 3635g!:) gratulerer så kjempemasse!!

...jeg er litt sur da det ble sniking i køen her, men det får gå for denne gang!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:0) Var så kos å våkne opp til den meldingen...Åh tenkat den første babyen i "gjengen" vår har kommet, utrolig gøy;0)

 

Sommer-barn: Jeg har en sterk følesles av at du får på lørdag altså:0) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! Nå kribler det skikkelig i magen her;) Snart er det vår tur sommer-barn! Håper du klarer å nyte dagene på barsel SnartMamma22, og at vi får se deg på treff så fort som mulig!! (Hint: neste onsdag, samme tid og sted!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett, Thia!;)

uansett,det er jo faktisk ikke lenge til noen av oss får se nurkene våre!men det er rart at de siste ukene kan være lenger enn de 9 mnd før tilsammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye....

 

Så spennende at det popper ut så mange juli barn allerede...

 

Kos deg masse med lille nurket.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempegode nyheter, blir kjempekos å se lillejenta:-D Nå har jeg å for alvor begynt å vente her, drikker bringebærtblad te så d suser (innbiller meg at det funker ihvertfall, hehe)!

Masse gratulasjoner til SnartMamma22, gleder meg masse på dine vegne:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! Kom hjem i dag, og vi koser oss med det nye lille vidunderet vi har skapt!

Livet er herlig dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhh så herlig Mamma22;0)

 

Gleder meg til å høre hvordan fødselen har gått og regner med vi får se vidundret etterhvert:0) Håper også dere får en roen dere evt måtte trenge til å bare kose dere og være familie:0)

 

Grattis klem fra Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...