Gå til innhold

Kan dere fra stavanger hjelpe meg litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til stavanger på lørdag og lurer på følgende: Billig og grei overnatting på hvilket hotell? Og hvor har de bilstoler til 15-35 kg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilstolene finner du på Mekonomen (Åsen), Olsen (Forus), Sørbø (Kvadrat).

Aner ikke hva som er billig og sånn her siden jeg aldri bor der selv, men mange som bor på Mosvangen Camping hvis de skal bo rimelig mener jeg å huske :o) Det har riktignok vært studenter, så aner ikke hvordan det er hvis du skal ha med unger...

Skrevet

Det er en del hotell i sentrum, men vil du bo i byen eller utenfor?

Skrevet

Det er bare meg og mannen min. Skal på ikea å shoppe litt på lørdagen, så et hotell i sentrum hadde vert fint..

Skrevet

Er det ikke voleeyball i stavanger denne helga ???

Du boer nok faa deg et hotellrom ganske fort, for det er ofte vanskelig i faa rom i stavanger.

Ring litt rundt du !!!!

Skrevet

jo, er volleyball så tviler egentlig litt på om du får noe rom i sentrum:s

Men som nevt over så er mosvangen camping greit og billig=)

Skrevet

Åjo,stemmer... Det er volleyballen denne helga, så da må du nok ta telefonen fatt og prøve å bestille rom.

Skrevet

mosvangen camping ligger i gåavstand fra sentrum

Skrevet

Smart hotell er billig,ligger ved kvaderat og det går jo buss.

Skrevet

Billig overnatting er nok ikke så lett å finne i Stavanger for tiden. Hotellene bruker å være smekkfulle til vanlig, og nå i forbindelse med sandvolleyen, så er det nok desverre enda verre. Kast deg på telefonen med en gang hvertfall!! Hvis dere ikke nødvendigvis skal ut på byen, men bare shoppe, så ville jeg anbefalt SmartHotel på Forus. Det er i gåavstand til Ikea og Kvadrat. På Kvadrat finner du blant annet bilstol på Reflex (Sørbø), i tillegg til masse annet selvfølgelig. SmartHotel er kun for overnatting da, og hvis dere skal ut på byen, så ligger det jo i kjøreavstand fra både Sandnes og Stavanger. I sentrum ligger det et lite hotell som heter Havly. Veldig koselig, men ikke noen servering der heller..hvertfall ikke alkoholservering, men det er ganske rimelig i forhold til de store hotellene i Stavanger. Mosvangen Camping er forøvrig et godt alternativ til bare overnatting. Gåavstand til sentrum, men ca 10 min å kjøre til Ikea.

Billigste bilstolene i Stavanger/Sandnes tror jeg du finner i Lagårdsveien hos BG bilrekvisita. Det er i gåavstand fra byen. Du går ut av sentrum, mot politihuset og brannstasjonen. Fortsetter på den veien, så ligger det på høyre side etter et stykke (et stykke å gå, men ikke for langt)

Lykke til!!!

Skrevet

Takk for hjelpen alle sammen! Da ble jeg litt klokere :-) Håper bare det ikke er helt fullt... Kan ikke bestille før i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...