Gå til innhold

P-piller og uteblitt mens


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre nå - jeg har ikke tatt vare på "bruksanvisningen" der det sikkert står. men dere vet vel ;)

 

Jeg er ferdig med mitt andre brett yasmin-piller, og skulle fått mensen sist helg. Nå er jeg ferdig med sukkerpillene og skal begynne på nytt brett i morra - men mensen har jeg ikke hatt antydning til.Er det normalt? Ble gravid på en annen pille, men denne skulle være bedre - men er litt bekymra da ;) Har ikke glemt noen pille. Dvs glemte en, men den tok jeg 8 timer ettterpå, og tas den innen 12 t etterpå er det greit sa legen,

 

Noen som vet? Er det vanlig å hoppe over mensen på yasmin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen??

Skrevet

Hvis du nettopp har startet på dem kan det jo normalt bli litt forstyrrelser i menssyklusen..Gi det et par dager til , så evnt ta en test...

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg uten å være gravid. Bruker også Yasmin. Nå har jeg kuttet ut sukkerpiller/pillefri, men tror faktisk ikke mensen hadde kommet uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...