Kæmma og trultene Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Må spørre nå - jeg har ikke tatt vare på "bruksanvisningen" der det sikkert står. men dere vet vel Jeg er ferdig med mitt andre brett yasmin-piller, og skulle fått mensen sist helg. Nå er jeg ferdig med sukkerpillene og skal begynne på nytt brett i morra - men mensen har jeg ikke hatt antydning til.Er det normalt? Ble gravid på en annen pille, men denne skulle være bedre - men er litt bekymra da Har ikke glemt noen pille. Dvs glemte en, men den tok jeg 8 timer ettterpå, og tas den innen 12 t etterpå er det greit sa legen, Noen som vet? Er det vanlig å hoppe over mensen på yasmin?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hvis du nettopp har startet på dem kan det jo normalt bli litt forstyrrelser i menssyklusen..Gi det et par dager til , så evnt ta en test...
Korse76♥ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har opplevd akkurat det samme som deg uten å være gravid. Bruker også Yasmin. Nå har jeg kuttet ut sukkerpiller/pillefri, men tror faktisk ikke mensen hadde kommet uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå