Gå til innhold

temperatur i kroppen ved mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har helt siden eggløsning hatt 0.2-0.6 høyere temp enn vanlig. men har de siste dagene en liten blødning. har på tre dager blødd tilsvarende 2Tamponger. og dette er veldig uvanlig for meg. har derfor ikke registrert dette som mens på babycompen min. idag begynte den å blinke for å si at jeg var gravid. noen som har opplevd lignende? enten det ene eller det andre? har veldig mange symptomer på graviditet og har ikm 25-29. håper noen kan svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og håper det jeg skrev ble forståelig:-) ellers er det bare å spørre. håper på mange svar

Skrevet

tempen skal gå ned igjen til det den var før el når du får mensen. høres ut som om du kan ha hatt en såkalt 'menslignende blødning' som enkelte får når de skulle hatt mensen. syns du skal ta en test jeg:) er ikke sikkert den blir positiv så tidlig da, men kanskje?

Skrevet

har tatt test. men fortsatt negativ. men gir ikke opp håpet. tusen takk for svar:-)

Skrevet

men hvis du lurte på det med babycompen kan det være at hvis tempen holder seg høy i 18 dager eller mer er det et tegn på at man er gravid..:)

Skrevet

ja for det er vel ca 18dager siden eggløsning. og idag begynte alle tre lys å blinke. og jeg kunne tilogmed få opp termin. 04.03.08:-)

Skrevet

men forblir tempen høy sålenge man er gravid? eller vil den synke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...