Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Det er så mye rart jeg lurer på som førstegangsfødende. Har lite bad og planlegger å kjøpe et vegghengt stellebord og jeg vil anta at både vekt og størrelse på barnet begrenser hvor lenge man kan bruke det. Men barna bruker jo bleier noen år, hvordan gjør man det?
Minimio Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Vi brukte stellebordet vårt det første året mens vi var hjemme. Når han begynte i barnehagen ble det automatisk færre bleier å skifte hjemme så da byttet vi til en stellematte som vi har på gulvet.
Vårenzia Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Dattera mi er 2, 5 og vi bruker det enda. Kjekk høyde på det - og jenta kan stå oppå stellebordet nå imens vi skifter - nå som jeg straks er høygravid ville jeg ikke klart meg uten;)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 når jeg jobba i barnehage brukte vi stellebord på de aller minste, og de litt eldre (ca 2 år +) sto som regel på doen når vi skifta på dem. funka veldig fint dette iallefall!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Vi har også lite bad, jeg har tenkt å legge en stellematte på vaskemaskinen eller bruke gulvet. Har flis på veggene og er ikke så veldig glad i å henge ting opp på veggen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå