Gå til innhold

når kommer feriepengene fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke tatt u noe ferie, trodde pengene kom i juni da jeg, men kun permisjonspengene som kom? noen som vet når de kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du hadde opptjent noe ferie fra i fjor fra nav så skulle de vel kommet i slutten av mai? Da jeg fikk mine hvertfall...

Skrevet

hvis du skal ha feriepenger av nav har de utbetaling i slutten av mai ja..

Skrevet

jeg som gikk å venta spent på de, så så jeg nå at de allerede er kommet og brukt opp...:(

Skrevet

ja er lett å glemme av de når de kommer så tidlig! vi skulle heldigvis betale feriehus i danmark like etter de kom, så jeg fikk brukt mine til noe ferierelatert! men man får da "full lønn" for juli da hvertfall hvis du ikke har gjort som meg å har tatt ferie noen uker i juli for å få litt lenger perm:p

Skrevet

er ikke noen krise da akkurat, har så jeg greier meg:) bare så surt å gå å vente på de og glede meg til å se kontoen endeli gå rett vei...ogsp er pengene allerede borte...sukk...:) nei, har prøvd å få me sambo på ferie, fant svinebillig direktetur til syden til oss, men han vil jobbe mest mulig før han skal ut i permisjon, så da blir det dårli med ferie på meg. jeg begynner i jobb i juli med berdens sureste mest falske sjef, som har gitt bort sjefsstillingen min permanent til noen andre mens jeg har vært i permisjon..... så ska bli arti å se hva han har tenkt å gjøre når jeg kommer tilbake......

Skrevet

Ang. sjefen: Steik for en dust.. har de lov til det da..? Du bør da virkelig få en lignende stilling med samme lønn og alt slikt da hvertfall.. Det vanligste når man er ute i permisjon er vel at de ansetter vikarer... Om du blir "nedgradert" hadde jeg klaget..

Ang ferietur: kjedlig da.. Jeg lever på den tanken at vi snart skal reise på tur... blir godt å komme seg vekk fra hverdagen littegranne!! Har ingen hytte dere kan dra på ei helg eller noen dere kan besøke da slik at du får tatt en liten tur..?

Skrevet

tror egentli uansett syden hadde blitt for langt. har kjempelyst å bare komme unna å slappe av litt alene me typen, men blir litt for lenge å være alene uten gullet en hel uke.... og dumt tidspkt å reise alle 3, for han krabber og går og er overmodig og kjempenyskjerig.... dårlig kombinasjon, hehe..... tror ikke vi får tid å reise vekk, han blir hjemme maks en uke før permisjonen hans begynner, og da vil han vel være hjemme tenker jeg. og jeg må jobbe inn det jeg klarer når han går hjemme, for jeg har ikke barnehageplass til høsten og må sikkert gå en del hjemme uten lønn. Joda, jeg har mine rettigheter. har organisert meg i tilfelle det blir styr. hadde egentli tenkt slutte slik som resten av de ansatte har gjort(12 av 15 har sluttet på 2 mnd....), men da han uttalte at han håpte at alle slutta, bestemte jeg meg for å bli. så blir spennende å se hva som skjer fremover....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...