Gå til innhold

Er noe på gang her ..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har jeg hatt:

- mensmurringer

- LØS avføring (aldri vært så ille :P)

- stikninger nedover på venstre side der nede

- vondt i korsryggen som kommer og går

- flere kynnere enn vanlig (er egentlig veldig lite plaget med dette. men i går hadde jeg sikkert 4-5, resten av svangerskapet har jeg hatt maks 30 tilsammen og ikke mer enn 2 på en dag)

Er akkurat 38 uker i dag, var hos jordmor på mandag og fikk høre at jeg var moden - så lurer jo litt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres spennende ut! Krysser fingrene for at det skjer noe snart da...I løpet av helgen tipper jeg ;o)

Skrevet

Ja garantert noe som skjer!!!BLir så misunnelig,vil å at det skal skje noe.Idag skal jeg ha en lang å hard shooping tur.kanskje det skjer noe da..Du må ha masse lykke til...og jeg er hvertfall veldig sikker på at det skjer noe i helga=)

Skrevet

Åh, moro :D Hihi. Rart hvor utålmodig man blir mot slutten! Har jo 16 dager igjen til termin, men for det har jeg plutselig blitt så utålmodig - særlig etter at jordmora sa at jeg var moden :P Hehe. Men om det ikke skjer noe før mandag så skal jeg inn på kontroll for igangsetting. Overlegen ringte akkurat og sa at de egentlig ville ha satt meg i gang nå, men det var så fullt på føden og barsel - så jeg sa at jeg klarte å vente en til neste uke. Vil ikke på full barsel! Så om han ikke kommer av seg selv i løpet av helga så tvinger de han ut i begynnelsen av neste uke uansett. :)

Skrevet

Er det noen grunn får de vil sette deg igang,visst det ikke gjør nå om jeg spør..sia du har egentlig 16 dager igjen...

Skrevet

Har vært inn og ut av føden de siste to ukene på grunn av konstante sterke smerter på venstre side av magen. Fikk pinex forte til å sove på, og det funka til å begynne med så da fikk jeg ihvertfall sove om natta - gikk 4 døgn uten noe som helst søvn. Men har fått helt utrolig ille bivirkninger av pinexen, kvalm, hodepine og døsig hele dagen. Gikk greit i begynnelsen, men nå har smertene blitt enda verre og pinexen funker ikke. Så skal derfor inn på mandag! Er så glad for at de er så ålreite på Ahus! Har tatt masse undersøkelser av babyen og alt står bra til med han heldigvis. Har vært i kontakt med mange forskjellige leger der, og de vil ikke at jeg skal gå og være helt utslitt til fødsel osv. Men håper på at han kommer før de rekker sette meg i gang! Liker ikke helt tanken på igangsetting. Om jeg bare kunne ha fått sove så hadde jeg klart meg, men er grenser for hvor lenge man kan gå uten søvn. Har fått sovemedisin av legen nå så jeg skal prøve det også, så får vi se. Men den er såpass sterk at det ikke er anbefalt å ta den for mye. Men da får jeg ihvertfall søvn før neste uke og fødsel! Kan jo ikke være helt utslitt når han kommer heller, vil jo være i form til fødsel og være i stand til å ta meg av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...