Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Noen som vet/har hatt det? Har høyere blodtrykk, spor i urinen og masse vann i kroppen. Fikk beskjed om å følge med ekstra nå. Men hva er det jeg skal følge med på? kun hodepine? kun flimring? eller begge deler? noe mer?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Om du generetlt blir verre, og det blir vel hyppige legebesøk? Man skal vel være obs på både hodepine og flimring. Og om d blir enda mer vann..
NyBaby2007 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk sv. f forrige sv. skap. hadde høyt blodtrykk masse vann, 3 pluss på urin og merket ingenting. ble lagt inn samme dag. hadde ingen mistanke, men nå er jeg kjempe obs. fordi jeg fikk det sist og da hadde jeg nok sikkert merket det så der har du jo en fordel. di sier også at det kjennes ut som det strammer øverst over magen. så det er vel bare å slappe av og ta det med ro og gå til hyppige kontroller. hvor langt på vei???
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Vær selv obs! på væske i kroppen, hodepine, flimring for øynene og smerter under høyre ribben, der leveren sitter. Blodtrykk og urin sjekker jo jordmor/lege. Leveren blir ofte "angrepet" ved sv.skapsforgiftning og dette medfører sterke smerter. Jeg fikk akutt sv.skapsforgiftning i forrige sv.skap, noe som medførte hastekeisersnitt. Jeg hadde høyt blodtrykk, mye væske i kroppen, mye proteiner i urinen og vond lever. Hadde derimot ikke hodepine eller flimring, til tross for langtkommet sv.skapsforgiftning.
Moonflower Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Men hvis urinen er ok så er det greit vel? Har hodepine, flimmer, vondt på høyre side under ribbena og en del vann i kroppen.. Blodtrykket var normalt på fredag da.. urinen fikk jeg ikke vite resultatet på (de glemte å skrive det på), men de hadde vel sagt ifra hvis det var noe der?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Hi her: ( kjenner så mange som bruker disse sidene, orker ikke å brette ut alt som skjer med meg liksom,derfor anonym)... Har litt høyere bt, grums i urinen, og nokså hoven av vann, men ikke sånn at det er "wow", om dere skjønner.. Har hatt hodepine i hele dag, derfor jeg er litt usikker.... men man kan jo ha hodepine av andre ting da...
Babyboy Høygravid Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 jeg har hatt hodepine værdag i snart to uker...Plagdes endel med hodpine fra før....ingen flimmring forran øynene men har vært litt svimmel når jeg legger meg på siden ....
lihj Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 jeg fikk konstantert sv. forgifting nå på tirsdagen. Var hos legen min, bodtrykket var høyt, protein i urinen 2+, ødem på 2+, hodepine og flimmer på øynene. blei sendt til sykehuset der dde sjekket at alt varok med babyen. fikk dra hjem igår, men måtte ta det helt rolig. Ikke sitte, ligge, gjerne med beina høyt, ikke se for mye tv o.l Drikke masse vann. Om du er usikker kontakt legen din, ikke sitt hjemme å bli bekymret. Ta med morraurin og be om å sjekket blodtrykket ditt. Hodepinen og flimmer er pga. høyt blodtrykk eller at du trenger å drikke vann, masse vann med sitron i!!!! Om du får vondt øverst i magen er det også ett faretegn for sv.forgiftning. Hvor langt er du på vei? Lykke til!
Babyboy Høygravid Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Merker jeg er ekstrmt svimmel nå...litt hodepine...og vondt å gå på gulvet pga av vann under føtterne...Mulig det er svangerskapsforgiftning???:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå