MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Skal på 3d UL i dag.. *jippi* Har nesten ikke sovet i natt fordi jeg gleder meg sånn!! har en sønn på 6 1/2 år som veldig gjerne vil være med, og jeg kunne veldig godt tenkt meg å ha han med også, sammen med mann min.. Vet de ikke vil ha med barn på ordinær UL, men noen som vet ang. 3D? Skal på 3D i Moss!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Det er faktisk helt opp til dere;) sikkert kjempestas å få være med;)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 vi hadde med søsken, det var ikke noe problem. de syns det var kjempegøy...
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Kommet hjem fra 3D UL nå, og vi hadde med gutten på 6 år. Han syntes det var spennende, men 1 time ble litt lenge. men vi hadde forberedt oss på det og hadde med noen blader o.l. Gikk så bra så!!
varg veum Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 vi hadde med 6 åringen her... det va stooor stas og ting ble mer virkelig for han.. Ville aldri hatt med barn på ordinær ul men nå vet dere joat babyen har aller armer og bein+++
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Ja, enig i det.. Var aldri snakk om at han skulle bli med på ordinær UL.. Nå har vi fått høre at det skal bli ei jente på ordinær UL og vi så TYDELIG at det var ei jente på 3D'UL i dag, så i morgen skal jeg handle inn litt jentetøy.. Kjelleren vår er jo full av guttetøy!! Tenk så heldig jeg er at jeg får oppleve å bli både gutte-og jente mamma!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå