smurfen :o) Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 haar allerede bakt ferdig kake til samboers bursdag. Så nå skal jeg bare gjøre meg klar, så drar jeg og leverer den på jobben hans. Er litt stolt av meg selv nå. Dette er ikke hverdagskost her i huset )
Endelig ny spire i magen Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Oj da, du er jammen flink. Slike ting klarer ikke jeg å gjøre så tidlig på morra`n. Sitter bare å sløver... Ha en strålende dag! Håper samboer blir fornøyd nå da!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Jøss, det får'n si. Du har bakt kake ferdig klokken kvart på åtte? Jeg klarer ikke bake kake til kl tolv engang, men det er fordi jeg ikke kan bake hehe. I dag må jeg på jobben og søke på stillingen min igjen. Hurra for fusjoner. Håper Mia lager et sant helvete mens vi er der, så kan sjefen min ta henne mens jeg fyller ut søknad hehe ;-) Ha en flott dag jenter! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 wow, så tidlig også da!! Jøss, det får man si :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hei. Så flink...her har vi bare rukket å komme oss ut av pysjen og inn i tøyet og klokka er snart ti. Men jeg måtte rydde/vaske litt i går. For i kveld kommer tante og onkel til Mathilde på besøk og litt hyggelig må det jo være her når de kommer. Sett bort i fra at halve stua er fyllt med babygym, leketeppe, vippestol og lekegrind, he he...
Millapril Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Wow! Dette var imponerende. Her rekker vi ikke så mye. Har bare stått opp og badet, men ikke noe baking. Synes du er skikkelig flink, blir helt inspirert til å gjøre noe jeg også. Men så var det denne facebook og dib som kaller da...
Millapril Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 ... og lykke til, Sanasol. Ikke kult at det blir slik med jobben din, men du får bruke "mammakortet" og spille på deres samvittighet. Håper det går bra.
Rødtopp75 og to små Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Imponerende! Jeg har halvveis vurdert å bake litt de siste dagene jeg også, men så langt har det blitt med tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå