Gå til innhold

OVERTIDSDAMENE?!?!?! Torsdag 28/6-07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå nærmer det seg et JULI barn her med stormskritt....ville ha juni barn jo...ikke det at det har noe å si, men herregud hadde termin 16/6!!!!

Så var det formen da, den er egentlig upåklagelig...dessverre! Litt vond rygg etter sex i går...#kremt#...litt maserier i natt men ikke på langt nær så vonde og så mye som jeg vil ha!

Har nettopp gått en rask halvtimes tur med snoopdogg, fikk litt kynnere og enda litt mere vondt i ryggen...huff, what`s a girl to do?!?!

Har planer om å ringe poliklinisk og mase om time der i morgen i stedet for mandagen...mon tro om det går?!

Nå er jeg spent på om noen av dere mangler her?!

Erykah har vært borte 2 dager nå, og det skjedde jo litt ting med flere andre i går..Kaktus bl.a...

Ha en fin dag da jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og A9K1 blir vel satt i gang i dag!!! Lykke til, hvis du leser dette før du drar!!!

Gjest julimamma
Skrevet

Hei:) Jeg er her ennå - 5 dg over. Hadde masse kynnere/masrier i natt jeg også etter sex. Men skjer visst ikke noe mer!:( Er spent på overtidskntr. i morgen! La oss nå håpe d blir noen fødsler på oss i helga da!:)

Skrevet

Får jeg melde meg inn hos dere nå eller?

Er en dag over termin nå jeg..

Møkk lei av tidligere lurerier som de siste to dagene ikke har vist seg i det hele tatt.. Endeste vondtene jeg har hatt er bekkenløsning..

Skrevet

Hello :-)

Nei, jeg er her fortsatt jeg. Trodde jo at d kanskje skulle skje noe mer igår, etter at de røska der oppi, men neida, det ble me litt blod rett etterpå og så tok d slutt:/

Så da blir d nok ikke før i morgen.. Off, har begynt å grue meg en smule eller to til i morgen da jeg blir igangsatt kvart over 7 på MORGENEN!! Har prøvd å lete meg frem etter info om denne prossenssen er vondere enn at den starter av seg selv, men blir ikke noe klokere.. Det eneste jeg har funnet ut er at den kan ta lenger tid, det er større risiko for vakuum og det er større risiko for haste k.s.

Mammamilla- Jeg føler med deg!!! :-) Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt- Skader ikke å spørre, det er jo jobben deres ;-) Si at du er SÅ LEIII + (litt andre ting som kan gjøre at du får komme inn tidligere), og at du tror ikke du klarer deg gjennom helga. Alltid verdt ett forsøk ;-)

Skal forresten føde i Stavanger, enn du?

Er utrolig nysjerrig på om det har skjedd noe med Kaktus!!! :)

Og lykke til til deg også Frujuni, på overtidskontroll i morgen :-)

Skrevet

Mammamilla- Kan jo også være at kynnerne dine fører til noe idag, det synes jeg du fortjener!! dagen er fortsatt ung :-) La oss håpe!!!

Skrevet

Hei overtidsdamer!

Jeg vil bare si at jeg krysser mine numne fingre for dere!! Håper det skjer noe i løpet av dagen for dere hele gjengen, så slipper dere igangsettelse og mere venting.

Jeg er så dum at jeg har begynt ventingen selv og jeg har 8 dager til termin!! Dumme meg...kan bli en laaaang ventetid dette, for her er det stille om dagen..

Vel lykke til, jenter! Får satse på fullmåne fødsler:)

Klem fra Pooos!

Skrevet

Ja velkommen skal du være, håper for din skyld at medlemsskapet ditt i denne meget eksklusive klubben blir kort..hehe;)

Skrevet

Nei er du her ennå...skjønner at du gruer deg litt,men det går nok så fint så. Det "alle" sier om fødsler som er igangsatte er at de er litt tøffere men mye raskere, så har nok sine fordeler og ulemper som alt annet...det viktigste er at disse bebisene kommer UT!!! Og frivillig ser det ikke ut som om de vil komme...

Jeg skal på Ahus, der har de ikke lystgass dessverre pga elendig ventileringssystem...å jeg som hadde så lyst til å teste ut lystgass:( Ja ja...

Masse masse lykke til A9K1!

Jeg ringer poliklinisk nå...wish me luck;)

Skrevet

Her er vi på dag nr 11, og fortsatt ikke en eneste vondte! *grine* Da er det bare å se hva de mener om saken på sykehuset i morgen da... Her i Tønsberg setter de visst i gang etter 14 dager uansett, så til mandagen MÅ det skje:)

Tenkte å ta en tur bort på jobben nå, og se åssen det går der.. Må jo ha noe å finne på...

Skrevet

Jeg er 5 dager over termin nå, og er så utrolig lei! Skal til legen kl 13, så håper han kan muntre meg opp litt! Jeg bor i Kristiansand, og her setter de også fødselen i gang etter 14 dager uansett, så neste helg er uansett siste mulighet! Vet forresten noen om de setter i gang i helga? Jeg er 14 dager over neste lørdag, men hvis de ikke setter i gang i helga vil jeg heller bli satt i gang fredag enn mandag! Selvfølgelig!

Skrevet

Får visst melde meg her jeg også, to dager over termin. trodde virkelig ikke at 3.mann skulle väre en sånn luring.

Skrevet

Hehe, sant det Mammamilla :-) Gleder meg helt enormt til han kommer!!

Litt dumt at de ikke har lystgass ja, men da er vel sjansen større for at du evnt. får epidural, hvis du skulle ønske det (det gjør hvertfall jeg) :)

*Lykke* *Lykke* til!!!!!!

Fortell hva de sa :-)

Skrevet

Melder meg inn jeg også...Sikkert en koooselig klubb..ingen hormoner og utålmodighet åsånt, hehe:-D

Nei vi må støtte op om hverandre å få dagene til å gå:o)

Skrevet

13 dager på overtid her.. Ingen symptomer på noe som helst, er i veldig god form. Skal til kontroll i morgen, håper at fødselen blir satt igang da! Så satser fortsatt på å få et junibarn:)

Skrevet

ooii, 13 dager er lenge..krysser fingrene for deg jeg:o)

Skrevet

Snakket med poliklinikken i stad da...

JM der sa at jeg godt kunne få time i morgen, men at de uansett ikke ville sette meg i gang før til mandagen. Men de kunne godt sjekke modning etc i morgen hvis jeg ville det...takket nei:( Så nå får jeg bare bite tenna sammen og holde ut.

Har forresten innmari vondt nederst i ryggen, grenser til rompa liksom (på venstre sida), aner ikke om det er tegn på noe eller om det rett og slett er bekkenet som krangler litt ekstra her på slutten.

Ønsker epidural jeg også dersom jeg skulle føle at smertene blir uutholdbare eller jeg blir etter "fødende monster"...men har skrevet i ønskebrevet mitt at jeg vil gjerne prøve akupunktur, bading og tens apparat først.

Vi får se hvordan det blir, er vel umulig å planlegge...

Lykke til alle fødeklare overtidsdamer!!!!! Nå håper jeg fullmånen gir oss sin fulle effekt slik at fødestuene fylles opp av oss i løpet av helgen...

Ha en fin dag!!

Skrevet

Hiver meg på her....1 uke over nå....

Prøver hele tida å fokusere på at babyen kommer snart uansett om jeg må vente en uke til.... Vet at alt står bra til der inne. Skal til lege på mandag.....Men hver morgen jeg våkner tidlig og ingenting har skjedd i løpet av natten blir jeg så innmari deppa at jeg får lyst til å grine....

HAr prøvd å vaske litt i skuffer og skapp og endel av de andre velkente triksene, men ingen ting biter på her.... Hun må ha det veldig godt i magen.... Lykke til alle som har ventet lenge nå. Håper det skjer noe snart :o)

Skrevet

jeg er her. tre dager på overtid. for meg er det også nummer tre og jeg fødte faktisk på termin forrige gang.

i dag var vi ute og prøvekjørte bil, og da fikk jeg faktisk en såkalt tegningsblødning - det har jeg ikke hatt tidligere. hatt noen korte rier noen timer nå i ettermiddag, men ser ut som det roer seg igjen..... men jeg har unektelig tro på at helga vil gjøre susen for flere av oss. månen er full på lørdag! hold ut!

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid. Har endel masrier på kveldene som går over igjen. Ellers er formen upåklagelig her også. Men det er både tungt psykisk og fysisk å gå mer og mer over termindato.

Var hos legen på vanlig kontroll idag, og hun skulle bestille time til overtidskontroll på sykehuset til uka (hvor jeg forhåpentligvis igangsettes). Håper jeg føder før den tid!

Skrevet

Hei!

Melder meg inn i overtidsklubben jeg og, 4 dager over termin.... begynner å bli rimelig lei, kjenner etter symptomer på at fødselen skal være rundt hjørnet hele tiden. Utrolig så opphengt man blir av termindatoen... Er det natt til søndag det er fullmåne? Satser på at det skjer noe da iallefall.

Lykke til alle overtidsdamer:-D

Skrevet

Er bare 2 dager på overtid, men merker jeg er klar..

Mye aktivitet om kvelden når jeg skal legge meg, og har de siste dagene hatt mye kynner / rier eller no... Men neida, ingenting skjer.

Siden jeg førstegangsfødende aner jeg jo ikke hvordan dette skal starte, og ligger og venter på at "nå" skjer det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...