Gå til innhold

Skal jeg si fra nå eller vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem fra fest med jobben i natt. Jeg sto opp og sjekket mobilen hans da han hadde sovnet (ikke spørr hvorfor... hadde bare en dårlig følelse) og så han hadde sendt denne sms'en til en kollega "GOD NATTA SØTA, Klem G"

Hvordan skal jeg ta tak i dette? Hva skal jeg tro? Min første idé var å slå på lyset på nattbordet for å snakke med han, men han våknet ikke i det hele tatt. Er vel dritings. Dessuten lå barnet vår og sov i sengen vår og jeg kunne jo ikke starte noen krangel da.

I tillegg er jeg gravid. Føler at hele livet mitt er ødelagt. Forholdet vårt har vel skrantet litt i det siste...

Om jeg forteller han at jeg har sett mld blir han ekstra forsiktig med å slette sms fremover, og da får jeg jo ikke fulgt med. Skal jeg si fra nå eller vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, ikke en god følelse. Men det kan jo være veldig uskyldig da. Hva vil han si til at du har tittet i meldingene hans da tror du?

Jeg forstår deg veldig godt, jeg gjorde akkurat det samme når min samboer hadde vært på den siste jobbmiddagen, av den grunn at jeg visste at hans siste elskerinne før meg hadde vært der, og hun har ikke glemt han helt.

Det var et par meldinger der, fra henne, men jeg tolket det som helt uskyldig og tok det aldri opp med han. Jeg vet at det er bare meg for han, for øyeblikket i hvertfall;)

Men ta det opp med han du, så slipper du å bekymre deg. La oss høre hvordan det går.

Skrevet

Jeg forstår bekymringen din - men tenkte bare jeg også kunne poengtere at det ikke er sikkert at dette var ment som flørt eller noe sånt.

Forrige uke var jeg på besøk hos ei venninne. Samboeren hennes kom hjem rett før jeg gikk. Da jeg var på vei til bilen, tikket det en melding inn. "Ha det godt søta" - jeg hadde nemlig glemt å si ha det til min venninne's samboer før jeg gikk.

Lykke til uansett hva du gjør!

Skrevet

Forstår at du kan få en ekkel følese, men det der kan være fullstendig uskyldig.

Hadde jeg hatt et forhold til alle jeg gjennom tiden har sakt Hei Kjekken, Hei Sexy el. lig. til hadde jeg vært en erfaren ung dame nå, he he.

Hadde ikke gjort eller tenkt noe mer på det.

Skrevet

Takk for mange svar. Greia er at han sender aldri meg søte sms'er lenger, og jeg har vel ikke fått noe kompliment av han på to år... I tillegg er han utrolig fjern og uoppmerksom, og da er det sårt at hun får en søt sms og et kompliment. Uansett er han veldig lei seg nå som jeg har tatt det opp (klarte jo ikke la være å si noe) og sa det ikke betyr noen ting.

Skrevet

Hadde bare spurt rett ut, jeg, hva det dreier seg om. Innrømt snokinga :-)

Skrevet

Ta det med en gang!! Er sikkert helt uskyldig, og dersom det skulle være noe "grums" så får du tatt det ved rota før det evt utvikler seg utover det harmløse!:) Mannfolk er rare.. Ofte er alt de trenger litt spenning og bekreftelse der og da, og så må noen fortelle dem at sånt går ikke an. Er vel sånn med de fleste, at en eller annen gang har man søkt litt spenning og bekreftelse os andre uten å legge noe i det? Fylla har av og til skylda!

Ta det opp nå, og forklar at du blir lei deg og usikker, og det er det siste du trenger nå med hormoner ikroppen! Hvis han savner bekreftelse så må han heller etterlyse det hos deg, så er jeg sikker på at du overøser han med søte meldinger:) Går helt sikkert fint dette! Lykke til:D

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt noe over hadde det vært min mann.. Men det kommer an på hvem han hadde sendt den til.. Både jeg og mannen avslutter med søta og kjekken om det er er noen gamle gode venner..

Nå som vi har vært sammen noen år vet jeg jo også hvem han eventuelt pleier og sende det til.. Hadde det vært ukjent nr og hele pakka hadde jeg reagert..

Om du er urolig må du jo bare ta det opp..=)

Skrevet

La være å se i mld til samboeren din tror jeg ville være en ide. Om han er skyldig eller ikke, rettferdiggjør det etter mitt skjønn aldri å snoke rundt i andres post, epost, sms etc.

Når det er sakt får jeg også alltid slike sms fra gutta på jobben og jeg kaller de kjekken osv tilbake. Bare blitt en slik tone mellom de gutta jeg jobber tettest med og meg. Nå er jeg også eneste jenta blant ti gutter, så det er kanskje ikke like naturlig andre steder...? MEN poenget er at det aldri har vært noe mellom noen av oss annet enn vennskap, men litt komplimanger og småflørting i hverdagen er, synes jeg, oppmuntrende og kun godt ment.

Gi samboeren din en sjanse! Spør han på generelt grunlag om alt er som det skal mellom dere og om han har ei annen, for du sliter med en slik ekkel magefølelse om dagen.

Skrevet

Jeg hadde konfrontert ham med det. Hadde ikke likt at mannen min skrev slike meldinger... og jeg vet at han aldri hadde godtatt at jeg skrev noe liknende til en kollega av meg. Ser ikke noen god grunn til å skulle kalle andre for søta eller kjekken, når man er i et forhold. Hva er vitsen da? Ser heller ingen grunn til å sende god natt meldinger til folk...

Skrevet

Takk for mange svar.

Greia er at han sender aldri meg søte sms'er lenger, og jeg har vel ikke fått noe kompliment av han på to år... I tillegg er han utrolig fjern og uoppmerksom, noe jeg har tatt opp med han flere ganger uten at det hjelper, og da er det sårt at hun får en søt sms og et kompliment. Vet at han ikke vanligvis har en sånn tone med hverken venner eller kollegaer, og har skjønt lenge før jeg så denne mnd at han liker henne spesielt godt.

Uansett er han veldig lei seg nå som jeg har tatt det opp (jeg klarte jo ikke la være å si noe) og sa det ikke betydde noen ting.

Og jeg skjønner at jeg kanskje har laget storm i et vannglass....

Skrevet

ikke rart du er utrygg. Slike kommentarer sårer jo ditt ego! Jeg hadde nok følt akkurat det samme. Gravid eller ikke! Jeg tenker det er slike kommentarer flørting begynner med. Jeg vile tatt det opp med han med en gang jeg, slipper jeg å være sur usikker.......... men vær åpen for hans forklaring go vis han at du blir skikkelig såret. Lykke til! Håper du fikser dette:-) kos

Skrevet

Bare for å si det først; en sånn melding kunne jeg godt fått av en av kollegaene mine også. Det er ingenting mellom oss og vil heller aldri bli det, vi er bare veldig gode venner.

Du er i en liten klemme nå, for du skulle jo aldri ha sett på mobilen hans. Er det bare en tullemelding, så har han ikke gjort noe galt og han kan ikke stole på deg når du sniker i tingene hans. Er det derimot litt mer alvorlig, så har dere nok litt å fikse opp i.

Det er vel like greit å ta det med en gang, hvis du har tenkt å ta det opp. Lønner seg sjelden å la ting ligge når det er noe som gnager.

Skrevet

Skjønner godt følelsen din! Men må bare si at sånne meldinger har jeg fått av gutter som har dame og oss er det ingenting mellom. Jeg har også skrevet "hei kjekken" til gutter uten at jeg er intr eller noe=) Ville bare si det til deg at det er ikke sikkert det betyr noe... ikke så lett å tenke slik når man står midt oppe i det selv. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...