Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 eg har termin 25 juli, men no trur eg fødseln e igang.... har regelmessige rier.... burde kanskje ringe jordmor.?? men eg har jo ikkje pakka i bag el no.... ka skjer hves eg føde no?? har jo nesten en mnd igjen.....
milly:) Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ring føden kjære deg!! er det veldig vondt?? pakk med deg lypsyl, tannbørste, tannkrem, joggebukse, truser og sokker om du må dra på føden.. det går veldig bra med den lille om du skulle føde nå... du er jo fødeklar om noen dager bare... kanskje terminen er satt litt for sent? ikke bekymre deg! det ordner seg helt sikkert, men ring føden!!!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 ja, når eg får rier så e det djævelsk ont..... e så redd før at det bare e falsk alarm.... men har hatt det sånn i over 1 time no.... åsså har eg hatt sterke kynnere i hele dag.... magen har vært stram hele tia.... så trur du at det e nå på gang eller??
milly:) Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det kan være... kan også være virkelig sterke maserier... Ring føden å spør hva de tror!! om det er noe på gang er det greit at de vet det!! kanskje de vil vurdere å prøve å stoppe riene...?? ring de!! ring føden med en gang... så slipper du å bekymre deg!!!! (å ha vondt alene!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå