milly:) Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 -amme Bh/ammetopp? -Smokk til babyen -hva til babyen?? bleier, klær? -hva har dere i bagen, annet enn toalettsaker til dere selv?? Takker for alle svar jenter:)
Ella i farta Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Amme bh er jo veldig lurt...du begynner jo å amme med en gang:) Ammeinnlegg hadde jeg og med og de gikk med alle 5 parene og måtte tilog med ha rene hjemmenifra. Smokk til babyen trenger du ikke...man skal helst etablere ammingen før man begynner med smokk...dvs en uke el to. Finner dere ut at dere trenger smokk, så tar dere det på butikken etterhvert... Bleier har dem der, klær har dem der..du trenger bare klær som ungen skal reise hjem i el evnt om du vil ha på egne, jeg hadde med egne for var jo ivrig etter å bruke det;) Jeg var ute å handlet inn nye truser, ny pysjamas, ny bodylotion og ny shampo og balsam før jeg fødte...det var veldig luksus å kose seg med på barsel. Evnt en kosedress eller noe i den duren. De sier jo at man skal ha engangstruser, men det fiksa ikke jeg...ville ha rene bomullstruser. Du blør mye, så hvis du skal ha med det, så ta med en 4-5. Bind til hjemreise kan jo være greit...ellers får du vel bind når du er på sykehuset, det gjorde i alle fall jeg. En notatblokk og en penn er greit, som jeg f.eks skrev mye om fødselen om natta når jeg ikke fikk sove:) Bok var lite vits for meg pga konsentrasjonen...men kanskje blader eller noe? Hvis du glemmer noe, er jo folk som regel ganske klare for å hente/kjøpe til deg..så den biten ordner seg som regel.
milly:) Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Takk for tips:) da blir det amme Bh og litt "god"produkter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå