Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Skulle betale med VISA på Barnas Hage, men fikk opp melding om at transaksjonen ikke ble godkjent fra banken, så jeg prøvde et par ganger til. Men, nå tenkte jeg på, det kan vel ikke plutselig bli godkjent sånn at de trekker beløpet tre ganger av meg???
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 det går hvertfall ikke an på kortaut i butikken å trekke samme beløpet fler ganger.Da må du vente 5 min eller noe,er nok likt på nett:-)Du får sjekke kontoen,og har det blitt trekkt kontakter du dem bare,så ordner det seg nok:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå