Gå til innhold

Pokker! Har jeg driti meg ut???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle betale med VISA på Barnas Hage, men fikk opp melding om at transaksjonen ikke ble godkjent fra banken, så jeg prøvde et par ganger til.

 

Men, nå tenkte jeg på, det kan vel ikke plutselig bli godkjent sånn at de trekker beløpet tre ganger av meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går hvertfall ikke an på kortaut i butikken å trekke samme beløpet fler ganger.Da må du vente 5 min eller noe,er nok likt på nett:-)Du får sjekke kontoen,og har det blitt trekkt kontakter du dem bare,så ordner det seg nok:-)

Skrevet

tvilsomt

ikke godkjent = ikke trekt

Skrevet

Okei, puh... takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...