Påanigjen:) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei alle sammen Har termin 21 juli, og er idag i uke 38. Hodet ligger godt nede med bekkenet blei det sagt på UL idag, vil det sei at det er gode muligheta til fødsel før termin? :-) Glad for alle svar!
Kosel Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 veldig vanskelig å si... det er så individuelt - noen blir gående leeenge alikevel... MEN det er jo lov til å håpe!!
Påanigjen:) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Då håpe eg berre i veg Tenk å fått ei veka før termin! Hadde vå perfekt!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hos meg har baby ligget med hodet godt nede i bekkenet i mange uker, så det trenger ikke være tegn på tidlig fødsel..Men den gjør seg jo klar da, så man kan jo aldri vite..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hei. Har termin 17.7. Hodet har ligget godt nedi bekkenet i flere uker, har også 2 cm åpning, som kan tøyes til 3 cm, ifølge jordmor på fredag... Håper også på fødsel før termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå