Gå til innhold

Tegn til tidlig fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen ;)

 

Har termin 21 juli, og er idag i uke 38. Hodet ligger godt nede med bekkenet blei det sagt på UL idag, vil det sei at det er gode muligheta til fødsel før termin? :-)

 

Glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig vanskelig å si... det er så individuelt - noen blir gående leeenge alikevel... MEN det er jo lov til å håpe!!:)

Skrevet

Då håpe eg berre i veg ;) Tenk å fått ei veka før termin! Hadde vå perfekt! ;)

Skrevet

Hos meg har baby ligget med hodet godt nede i bekkenet i mange uker, så det trenger ikke være tegn på tidlig fødsel..Men den gjør seg jo klar da, så man kan jo aldri vite..:)

Skrevet

Hei. Har termin 17.7. Hodet har ligget godt nedi bekkenet i flere uker, har også 2 cm åpning, som kan tøyes til 3 cm, ifølge jordmor på fredag... Håper også på fødsel før termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...