Kosel Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 ææ kjeder meg... hehe ikke noe spennende på tv heller - og disse kynnerne viser ingen tegn på å bli vonde... så da er det bare å ligge er med hetetokter og vente da...
september troll på vei;) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg er og våken, og får ikke sove på noen dager sikkert!! Hvorfor sover ikke dere da?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Våken som bare det..Nå sitter vi her og diskuterer lite liv og hvorvidt man skal ringe og ikke...blir jo helt paranoid da!! Er egentlig litt stille her i magen nå..men det kommer seg vel når jeg legger meg.. Fortell litt om dere selv da:) Alder osv:)
Kosel Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 hetetokter... også var det disse kynnerne da..
Kosel Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 er det ikke gjerne sånn, når mamma skal sove - da kvikner det til i magen da:) 22år, venter første nå i juli - er singel mamma
september troll på vei;) Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Huff! Syns også det er variabelt med aktivitet om dagen. Men så lenge jeg kjenner at det er noe, prøver jeg å slappe av. Har du hatt noe UL i det siste da, som sier om alt er bra? Jeg er førstegangs. 26 år, trøtt men får ikke sove. Termin om 1 uke i morra, og mensmurringer har tiltatt litt i kveld, men nå bedre... Bare veldig trykk i mellomgulvet her.. Noen fler som vil dele??
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jo det er snodig det der! Nå har aldri denne babyen vært sånn som har sparket i stykker ribbeina mine og sånn da..tror jeg er sånn som bærer barnet lavt, jeg. Når i juli har du termin da?
Påanigjen:) Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Innmari kjedelig tid detta her i grunn Vil få baby NO! : Mangen med søvnproblem her? Sover veldig dårlig for tie, men skal til akupunktur om ei veka! Noken andre som har prøvd? Skal visst hjelpa!
OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Sliter vel med det vanlige:s Aktiv natte baby,halsbrann, mann som snorker, fraværene ole lukkøye og konstant løping til og fra do:( Begynner å bli ganske så lei ja...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Var inne til ul en gang i uke 20 etellerannet pga av smerter i ryggen og lite liv. Det viste seg å være en litt lei urinveisinfeksjon. Men alt var bra med baby da:) Jeg har termin dagen etter deg:) Får nesten samle en gjeng og holde hverandre oppdatert her, så kan vi ha sånn førstemann på føden:p
Kosel Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2007 termin 19.juli men alle kvinnene i nær slekt har født en til to uker før termin, så krysser fingrene for at jeg "arver" det...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #15 Skrevet 27. juni 2007 Mamma fødte meg noen dager før termin. Jeg fikk også datteren min to dager før termin, så jeg stoler på arven!! Synes det er veldig ofte det stemmer...??
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #17 Skrevet 27. juni 2007 Sier du det ja! Når har du termin da me&mini?
Kosel Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. juni 2007 ja når har dere termin folkens - og hvor har dere fødeplass?
september troll på vei;) Skrevet 27. juni 2007 #20 Skrevet 27. juni 2007 Ja vi får holde hverandre oppdatert. Rart at det bare er baby og fødsel dette livet dreier seg om nå. Man bor i et vakuum, og ordet ventetid får ny mening;) Jaja.... jaja... jaja... jeg ønsker dere lykke til, og prøver meg på en liten lur... Poops... be om en sparketest om du er urolig. Det er godt å bare få bekrefta at alt faktisk er i orden;)
OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 #22 Skrevet 27. juni 2007 NEIDA!!!! Jeg er mest lei nå, så fortjener virkelig å få snike i køen;) jeg VIL, jeg VIL, jeg VIL:p
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #24 Skrevet 27. juni 2007 Vente, vente, vente:) Neida, her er det action igjen vettu! God natt! Hilsen fra Pooos:) (Poops må være noen andre..hihi)
Kosel Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 27. juni 2007 hehehe - liten trykkleif der gitt... God natt!! Får kvelde selv tenker jeg, hvis jeg skal ha sjangs til å komme meg opp og til kontroll i morgen tidlig...*gjesp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå