Gå til innhold

Nettbanken til DNB nor..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare hos meg, eller skjer det hos dere også at transaksjonene de siste par ukene blir oppdatert litt vel sporadisk?

 

Bare rot hos meg, pleier ikke være sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvetes rot med nettbanken til DNB Nor for tida ja...erger meg over det...sukk..

Skrevet

Synes den sms-tjenesten var så genial, men kan jo ikke akkurat påstå det lenger nå.

 

Møkkabank

Skrevet

Du, kjære Trubbel... kan du hjelpe meg med innlegget mitt rett under her...? Driver og maser om dette lammeskinnet, jeg...

Skrevet

Jeg syntes det er bare tull og rot der hele tiden..

 

Jeg for min del kommer nesten aldri inn på siden engang.

Skrevet

Vært fler ganger jeg ikke har fått logga inn engang..irriterende rett og slett..

Skrevet

Jeg kommer inn, men transaksjonene blir jo registrert opptil en uke senere enn de egentlig skal...

 

Noe jeg kjøpte i forrige uke er trukket først nå, for eksempel.

 

Gudene vet hvor mye penger jeg egentlig har nå.:P

Skrevet

Men, jeg tenkte på det innlegget hvor jeg lurer på hvilket skinn jeg skal ta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...