Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det bare hos meg, eller skjer det hos dere også at transaksjonene de siste par ukene blir oppdatert litt vel sporadisk? Bare rot hos meg, pleier ikke være sånn...
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Helvetes rot med nettbanken til DNB Nor for tida ja...erger meg over det...sukk..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Synes den sms-tjenesten var så genial, men kan jo ikke akkurat påstå det lenger nå. Møkkabank
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Du, kjære Trubbel... kan du hjelpe meg med innlegget mitt rett under her...? Driver og maser om dette lammeskinnet, jeg...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Jeg syntes det er bare tull og rot der hele tiden.. Jeg for min del kommer nesten aldri inn på siden engang.
Sjefsmegga Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Vært fler ganger jeg ikke har fått logga inn engang..irriterende rett og slett..
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kommer inn, men transaksjonene blir jo registrert opptil en uke senere enn de egentlig skal... Noe jeg kjøpte i forrige uke er trukket først nå, for eksempel. Gudene vet hvor mye penger jeg egentlig har nå.
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Men, jeg tenkte på det innlegget hvor jeg lurer på hvilket skinn jeg skal ta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå