Cmoi Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei Ja, nå er første time til gyn overstått. En hel masse prat og undersøkelser. Fikk se en fin livmor med stor slimhinne, hadde EL i går:) så vi traff nok en god dag for gu. Fin eggstokk med masse modne egg:) Fikk beskjed om at her er alt i orden, slutt med temping, testing og sjekking. Gå hjem, ta deg et glass rødvin og kos deg med mannen din var beskjeden. Hun mente at for mye fokus på EL og graviditet kunne være årsak til at det ikke klaffer. Fikk med meg resept på Pergotime,(hadde bestemt meg at jeg ikke skulle gå hjem uten noe form for starthjelp) selv om hun mente det var bortkastet fordi vi ikke hadde behov. Skal starte med den på sykl dag 5 og ta den til sykl dag 9 i første pp og dobbel i neste pp hvis ikke det gir resultater.Hvis det klaffer skalvi komme til undersøkelse etter 4 uker, pga SA ved forrige graviditet.Ny time er satt opp om 3 mnd. kjenner at jeg føler meg mye roligere nå etter at jeg fikk se og er blitt fortalt at det ikke er noe i veien med meg. Hadde enda mange år hvor jeg er fruktbar mente hun. Ser lyset i enden av tunellen:) Klem
martine68 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Det høres da absolutt lovende ut dette Cmoi. Godt å vite at dere traff el også da. Det skal kanskje mye til å ikke treffe når du el-tester og temper samtidig. Men skjønner at du vil ha kontroll for ikke å gå glipp av el. Selv temper jeg bare nå. Har svidd av et par tusenlapper på el-tester så det får være nok. Masse lykke til fram mot ikm. Kanskje du slipper å løse inn pergo-resepten din. Skal se det at det at du vet at du kan bruke den neste pp gjør at du slapper av og spiren sitter. klem fra
skifer Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Supert!!!!!! Håper spiren allerde sitter:) Klem klem Skifer
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Så flott da Cmoi Det er godt å få slike bekreftelser og føle at en er i gang med noe. Får håpe du slipper å begynne på Pergo i det hele tatt da! At dere allerede har truffet blink Uansett, masse lykke til. Det kommer sikkert til å klaffe snart.
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hei cmoi.. så bra at du fikk sjekket det alt høres jo helt flott ut. . håper du ikke tar så mye pergo at det blir slik som ei annen her inne.. som gikk på det.. 5 hjerter som slo fant de. .. litt i overkant med 5 dobbel lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå