Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vært sammen med samboeren i et par år. Vi har hatt store problemer til tider, men sex livet har alltid vært bra uansett. Nå har vi det veldig bra sammen, og jeg er gravid, men det er null sex i forholdet. Han sier han ikke har sexlyst for tiden, og jeg prøver og være forståelsesfull. Har også hørt at dette ikke er unormalt når partneren er gravid. Men jeg blir veldig lei meg når jeg tenker på at han ikke vil ha sex med meg, men runker gjerne når han har mulighet for det. Da må ha jo ha en viss lyst... Det er utrolig vondt og bli avist hele tiden, og det går løs på selvtilliten! Føles ut som om problemet ikke er sexlysten, men meg. Noen som har vært i samme situasjon, el er det noen menn som kan komme med noe fornuftig så det ikke gjør så vondt lenger?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 jeg har lest et sted at det er vanlig at den kommende pappaen ikke har lyst på sex - kanskje er han redd for at han skal ødelegge den lille?? Selv om han kanskje logisk sett vet at dette ikke er tilfelle kan ikke alltid bekymringer begrunnes med logikk... Kanskje noe å ta opp med legen så han blir beroliget?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Opplevde det samme de to siste månedene av svangerskapet, han ville ikke ha sex, fordi han følte at "han var inne og hilste på ungen"... Spørs om du ikke bare må holde ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Har det akkurat likt som deg, hovedinnlegger. Jeg elsker sex, å hvis jeg kunne fått bestemme ville vi hatt sex hver natt, å kansje ett par ganger i løpet av dagen hvis muligheten bød seg! Å sånn har det vært i alle år, bortsett fra nå som jeg er gravid. Jeg har grini og grini så mange netter.. hehe, skikkelig drittunge til tider fordi jeg ikke får det jeg vil ha;) Å som du sa.. det går på selvtilliten etterhvert, man føler seg rett å slett feit og ekkel. MEN nå går det faktisk bedre (for min del) fordi jeg valgte å bare tenke slik: Greit, det blir tøfft en periode nå uten sex, men etterhvert vil jeg sikkert også miste behovet sakte men sikkert som tiden går. Så jeg gjorde dette, å nå har jeg ikke lyst på sex, så nå er det min kjære som tar intiativet de gangene han har lyst, så bestemmer jeg selv om jeg har lyst eller ikke. Det er digg å kunne være den som sier nei noen ganger, istedet for å hele tiden måtte være den som maser seg til sex hver bidige gang;)
snart-mams Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 har samme problem her, me er bare 20uker... er vel noe som skjer med menn i svangerskapet, enten vi liker det eller ikke. irritabelt, men sant. vi får bare vente til bebiene kommer...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 med min ex:jeg var gravid og han nektet å ha sex med meg.jeg skulle få da babyen var ute fikk jeg høre.. men da babyen var ute var jeg øm og ville ikke med en gang.exn ble sur og krevde sex nesten med en gang.men da han endelig fikk sex sa han at han hadde aldri krevd sex hvis han hadde visst hvor vid jeg var.er det et svin eller?han er en ex og godt er det :/
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Mannen min har ikke villet ha sex etter at jeg ble gravid, og han har gjort det klart at vi ikke kommer til å ha sex i løpet av dette året. Ikke akkurat en avgjørelse jeg synes noe om, men det er jo fint lite jeg kan gjøre med det, annet enn å tilfredsstille meg selv - det er mye fint på bl.a. kondomeriet. Layaspot anbefales! Sexlysten min har jo ikke akkurat avtatt under graviditeten... Hvis jeg har flaks, så kanskje han forandrer mening etter hvert, hvis han blir veldig misunnelig på vibratoren. Frem til da vil jeg ikke mase, nettopp fordi det gjør så vondt å bli avvist. Håper det går bra med deg.
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 vi har hatt sex som normalt hele svangerskapet;) og har nå 42 dager igjen og ser fortsatt fram til mye sex framover;)
Gokkel 15pp Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Prøver å bli gravid igjen, derfor nicet. Vi også hadde det slik i vårt første svangerskap. Jeg ville ha sex han ville ikke. Og han sa at det var fordi han følte det unaturlig, særlig når det begynte å bli en liten kul på magen. Sa til han at så lenge jeg har det bra, så har også bebyen det bra, og jeg spurte han om han trodde det skadet at vi bare koste. Kompromisset ble at vi koste med hverandre. Vi hadde forspill som før, og ble han opphisset nok, gikk vi hele veien. (funket veldig bra for meg og, sjelden har jeg vært så opphisset -- og det smittet også over på han) Det ble naturlig etterhvert, for avtalen var at hvis han synes det var unaturlig,så stoppet vi. Lettere sagt en gjort, men det er en konsekvens jeg gjerne lever med, for det var sjelden vi stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå