Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Så vil bare informere om at både jeg og Anniken lever i beste velgående... Blødningene jeg hadde stammet nok bare fra en liten arbeidsskade under samleiet i natt =) hehe uff jeg kan jo ikke være borte fra BIM sååå lenge om gangen, folk tror vel jeg har strøket med når jeg snakker om å ringe føden og så stikker av i 12 timer... men dere er kjempesøte da, jenter =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Var vel strengt tatt d vi regnet m, men lurte litt når du aldri kom tilbake He he... Fint å høre at alt var bra i allefall
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 hehe ja jeg så for meg innleggene på BIM: "Nå har sauen vært borte i over 12 timer. så lenge har hun aldri vært borte før. lurer på om hun er dau eller noe..." hehe...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Sånn er d å være populær He he
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 hehe ja jeg ruler jo hele bim jeg... tøffest i verden faktisk!!! hihih =) nei men de fleste legger vel merke til meg etter all masingen min da... lå faktisk på 1 plass leeeenge! vet ikke nå lenger da, tør ikke sjekke lenger... =P
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 he he...har vært på listen et par ganger jeg og, men aldri på førsteplass..he he...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 uff, jeg har ligget på 1 plass med dobbelt så mange innlegg som den som er på 2 plass jeg. uff...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 trykk på der det står barnimagen.com øverst her, gå lenger ned og trykk på "Mest aktive brukere" der finner du den!
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 hehe. eg ligger på 30 plass. viste ikke eg var så aktiv.. hmm.
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Åh så godt å høre at alt er bra. Vi regnet vel med det alle sammen.......men herregud så lang tid du brukte på tilbakemeldingen!!!!!! Hehehe. Må ikke gjøre oss bekymret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå