<3 + <3 + ? Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvordan får jeg "disneyskrift" på siden min?? Vil så gjerne ha det.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Du må lagre disneyskriften på word på data`n... Så åpne paint og skrive teksten du vil ha der! Lagre det som bmp eller jpeg.. Så legge det inn som bilde på piczo. Disney-fonten finner du på www.1001fonts.com tror jeg
<3 + <3 + ? Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Ok, takk......men åssen lagrer jeg den i word da? *dum på data*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå