Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Syns du jeg bør kjøpe det største? Tror jeg kommer til å bruke det mest i senga. Hvordan er det å ta på? Tenker liksom på at det er litt sånn som å ta på en sau jeg da, og de er da ikke så gode å klappe på :-) Er de mer myke liksom? Ikke sånn stivt? Og tror du jenta mi vil ligge på et slikt når hun ikke har ligget på det før?
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Ja, de krymper litt når du får vasket det litt, også synes jeg det er greit når det dekker hele kroppen hans på en måte:o) Hihi, det er veeldig godt og mykt å ta på, men det blir mer "komprimert" eller hva jeg kan kalle det etterhvert... Det er ikke stivt, så mykt og fint!! Skikkelig babymykt! :-) Ja, regner med at hun vil like det:o) Nå vet jo ikke jeg det helt sikkert da (ikke skyt meg om ikke), hi hi, men her er det en stor slager! Det er på en måte en sikkerthet for ham, en trøst.. Søsteren min sa det med engang, KJØP det skinnet!! Og det har vært like suksess her.. Han sovner hvor som helst, når som helst bare han har skinnet sitt... Hi hi, på helgen tar vi skinnet i stuen, så ligger han på det og koser etter helgekosen:o) Det har reddet oss fra mang en kinkig situasjon ihvertfall! )
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Ja, da har du overbevist meg :-) Tuuusen takk for at du gadd. Fant et på Barnas Hage fra 90-100 cm. Tror jeg går for det... Jupp, da bestiller jeg, så krysser jeg fingra for at det blir en slager Hvor gammel var Theodor da du begynte med det? Og bruker du det på sommeren?
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 He he, ja, jeg er rene lammeskinn forkjemperen:o) Det høres bra ut:o) Theodor begynte med det fra vi kom hjem fra sykehuset... Og vi bruker det året rundt, han ligger t.om på det i vognen på stranden. Det regulerer kroppstempraturen, så han svetter ikke av det, men er akkurat passe, sommer som vinter.. Håper det blir en like god slager hos dere, her er det uunværelig! Holdt forresten på å kjøpe det 3 i dag, så der kan du se hvor avhengig vi er av det!! ) Klem
Honningmelon Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Er du her enda? :-) Gidder du å sjekke disse to linkene? http://www.barnashage.no/default_2.asp http://going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=153&varegruppeID=38&vareundergruppeID=76 Er disse skinnene like? Er det ene bedre enn det andre? Hvem hadde du tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå