Sabina og gjengen Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Småen har hatt feber siden mandag, feberfri nå ikveld. Natt til onsdag hadde han 40 og det var kun en times tid.. Var hos legen med han idag og legen sa at han antagelig har et lite virus da crp var på 14. (normalen er 10 eller under). Han har ingen andre sykdomstegn. Kun feber. Vært i knallform hele tiden, utenom akkurat inatt da han hadde 40, og var trøtt i tillegg. Her kommer da problemet: Vi er invitert på barseltreff imorra og jeg er usikker på om jeg bør dra, han er jo feberfri nå, kan han være smittsom? off, noen som har noen tips? Bør jeg bli hjemme eller dra?
smakk Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Er det barselgruppe på helsestasjonen eller treff privat? Om det er på hs hadde jeg dratt, men "advart" de andre med en gang. Om det er privat hadde jeg kanskje ringt en av de andre og spurt hva de syntes? Om han har vært helt fin idag, inatt og virker pigg i morgen hadde ikke jeg hatt problemer med det hvertfall.
Sabina og gjengen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Han har vært som vanlig hele tida, utenom at han har hatt feber, altså jeg merket ikke at han hadde feber før jeg skulle løfte han opp fra lekegrinda på mandag før han skulle legge seg, og da hadde han 38.9... og han hadde leika der å vært blid i ialefall ei time.. Det er privat, kan evt ringe hun som har det imorra og høre hva hun synes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå