Gå til innhold

Noe så utrolig deprimerende!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat til å tenke på det... Min kjære sitter å gleder seg til jul, første jul hjemme og vi er blitt en skikkelig familie med et lite nurk:)

MEN samtidig kom jeg på tanken at: FY så kjipt da!!! Her har jeg lagt på meg masse, og gleder meg til å få vekk alle kiloene igjen,MEN når det er gjort, så er det blitt jul, og all den gode maten og innetiden kommer med kos,kakao og sjokolade:( Buhuhuhuhu, kommer vel til å se gravid ut til langt over nyttår:( Jeg som hadde gledet meg til å få min egen kropp tilbake...

Sitter her å depper litt jeg, så blir ferdig med det før vi treffer sengen:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEIDA!!! Du kjøper deg en lekker sort topp med emperie-snitt slik at ingen ser magen, også koser du deg gløgg ihjel med baby, kakao, ribbe, sjokolade og alt det derre som gjør oss så glade i jula:)

Det skal ihvertfall jeg gjøre.

KOS er det viktigste vi har!!!!

La oss slå et slag for den. (Så bare trener vi litt ekstra før og etter jula da vettu).

Skrevet

Skal virkelig kose meg masse jeg også, men ble litt deprimert av tanken:( Og jeg skal trene, men motivasjonen er jo ikke på topp når høsten kommer sammen med julegodtet;)

Skrevet

Man må jo ikke spise godteri fra julegodteriet kommer i butikkene da.. Hvis du holder deg unna frem til selve julefeiringen settes igang, bør det jo ikke bli aaaaalt for mange dager med feit mat og tonnevis med godteri..

Har tenkt samme tanken selv faktisk.. skal føde i september, og gifter meg i mai , 8 mnd etterpå. Har hele tiden tenkt at 8 mnd er lang nok tid til å komme i den formen jeg vil til bryllupet.. Men så slo det meg at julen kom midt i mellom.. hehe..

Får prøve å begrense det.. Når alt kommer til alt er det jo bare et spørsmål hvor viktig "drømmekroppen" er for deg..

It's all in the head!!

Skrevet

STORE muligheter for at dere produserer massevis av melk til den lille babyen og de extra "fødekiloene" bare renner av dere =)

I mitt forrige svangerskap la jeg på meg 20kg og 4mnd etterpå var alle de kiloene + noen til søkk borte!! Jeg var bare skinn og bein og veide 38kg på det magreste!! Var ikke fin i det hele tatt...denne gangen håper jeg virkelig at jeg IKKE går ned fullt så mye etter fødselen =)

Skrevet

Du legger ikke på deg mest mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul! Det er noe å tenke på det :-) Så kan du heller prøve og begrense inntaket litt nå og kose deg ihjel til jul hehe! Det har jeg tenkt til ihvertfall.....

SÅ til den slemme delen. Det er jo ikke sikkert du får før over nyttår? Å da kan det være at du ikke orker så mye mat i jula. Men det var kanskje ikke det du ville høre nå? Hi hi!

Skrevet

Så må jeg si unnskyld også. For når jeg skrev innlegget over, så jeg på terminen til Tigermor, å hu har jo termin 22.12.07.... Jeg aner jo ikke når HI har termin. Sorry jeg er ikke helt våken på morran!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...