Gå til innhold

verdens snilleste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må ha verdens snilleste katt!

Snuppa bruker å sette etter katta i full fart på alle fire, men han bruker å gå bort når hun kommer og markerer henne bare når hun står ved bordet e.l. slik at hun ikke klarer å ta tak i han.

Men i dag satt hun på kjøkkenet da han kom og hilste på henne- hun tok et godt tak i pelsen hans (hun lugger skikkelig hardt). Han måtte vri seg masse for å komme unna, og jeg så han var redd. Han bare vred seg unna- ikke engang spor av vilje til å klore eller bite henne!!! Snille snille pusen min!!

Og han som kom til oss fra dyrevernet en skikkelig skadet og skremt sjel!! Nå ser han at hun er en potensiell lekekamerat- følger med når hun leker og løper etter de små ballene som er "hans" dersom hun kaster dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. de kommer nok fra samme kullet kattene våre! Leah hogger tak i stakkaren , setter seg ned på gulvet med det skrekkslagne skinnet og "koser" alt hun orker. Katten bare ligger der, halvstiv av skrekk!!! Det er ikke få gangene pr dag hun bruker den som ridedyr heller..... Det er nærmest ett mirakel at katten ikke er klemt i hjel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...