Gå til innhold

ang facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg også endelig registrert meg. Litt motvillig, men har skjønt at jeg kanskje burde være litt med jeg også. Men denne gamle røya her vet ikke helt hvordan hun skal finne gruppa vår. har søkt flere søkeord, men finner det ikke, så nå trenger jeg hjelp :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du....

Du må bli invitert inn i gruppen.... det er en lukket gruppe. Derfor finner du den ikke tenker jeg. Jeg prøvde å finne deg på facebook, men fant deg ikke, snufs

Skrevet

Jeg har ikke brukt min vanlige email adresse her. Den jeg bruker er

[email protected]

Hvis dette hjelper i det hele tatt.

Skrevet

Det hjaper... har sendt forespørsel om du vil være min venn c"). Når du blir det kan jeg sende deg invitasjon.... skal ikke være lett dette her

Skrevet

Åh jeg har sendt mail til feil person ser jeg. Stakkars dame lurer vel på om jeg har en skrue løs hehe :-)

Skrevet

Velkommen inn i gjengen!

Skrevet

da har jeg sendt deg forespørsel jeg også :-)

Skrevet

Me too. Bra du kommer deg med i gjengen av facebookere, det er der det skjer...eller..

Det er ikke vanskelig med facebook, men det tar litt tid å bygge seg opp. Men du kommer fort inn i det.

Skrevet

Så flott! Det er gøy å kunne dele litt mer personlige bilder og info der inne:)

Skrevet

Må pröve å få tid til å begynne med Facebook jeg også, når jeg kommer tilbake fra ferie. Noen som har lyst å invitere meg til gruppen? Jeg har brukt min hotmail-adresse der: [email protected]

Skrevet

Da har jeg sendt deg en invitasjon :-)

Skrevet

Oops! Er vist litt rotete, det var min vanlige g-mail adresse jeg har brukt på Facebook, og har sikkert bare klart å fjerne invitasjonen. Noen som kan sende en invitasjon dit istedet? Adressen er på vår mail-liste. Har ikke lyst å legge den ut på DiB...

Skrevet

Legg meg til som venn: Synnøve Samuelsen Øverli

så kan jeg invitere deg. Får ikke invitert uten at vi er venner hehe

om jeg ikke har gått glipp av noe da :-)

Skrevet

Ser at du har kommet på vennelista mi, så nå har jeg sendt deg invitasjon til gruppa :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...