Gå til innhold

Egentlig burde alle landets katter avlives!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altfor mange katter som ingen bryr seg om og som har det vondt, til at det kan forsvare at noen eier katt og tar vare på de, så lenge det ikke finnes system for det!

Også hadde dere sluppet å krangle om det er lurt å bruke katta som sengeforlegger eller ikke! Dere kunne ha stoppa ut den avliva katta, så hadde den ikke vært hverken uhygenisk eller potensielt farlig for barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir for teit...

Skrevet

Hadde du ikke lagt igjen humorn et sted du ikke kan finne den igjen, hadde du forstått at det var ironisk ment.... Bedre lykke neste gang!

Skrevet

De j... kattene er overalt. Driter i hagen vår, og på lekeplassen. Jeg synes de er ekle, irriterende, og kan ikke for mitt bare liv forstå hva noen skal ha katt for.. (Fryser på ryggen)

Skrevet

Greit at du tydeligvis ikke liker katter,men var ikke den der litt drøy??For å ikke snakke om usakelig.

Skrevet

Har to katter jeg! Men jeg tror muligens du kan ta deg en tur sammen med vedkommende bak Vålerenga nicket å lete etter humoren din!

Skrevet

Hvem jeg? Var ikke humoristisk ment.

Skrevet

Jeg vet vanligvis hvor den er,men den forsvant tydeligvis ut et øyeblikk.Så bare ikke helt humoren i det,men har lest litt nedover nå og har oppdatert meg litt:)

Trodde du var kattehater nummer en...;o)

Skrevet

Ja.. og mens vi er i gang så la oss stoppe ut ungene også så ikke de søler og bråker og krangler osv..

Og for guds skyld ta mannfolka i samme slengen, før de finner på å være utro.

Skrevet

Hehe..

*oops*

=)

Sitter her å planlegger og farter rundt etter ting jeg skal ha me meg når jeg reiser på ferie!

Humoren tror jeg ble pakket ned i kofferten i alt stresset..

*får pent rusle til kofferten og hente den igjen! :P*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...