Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 må bare si en ting.. men gidder ikke skrive hvis du ikke er her liksom
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 dersånnja Atte, var bare det, du har linka til bloggen min vet du. Supert ..meeen, det er blitt med en punktum på slutten av adr, så den virker ikke. Får du til å bare ta bort den bittelille prikken...? Og så forresten, hadde vært kult om linken virka direkte fra forsiden, hvis det går..? Men drit i det om det er vanskelig Du er flink!
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 oooog jeg lurer på om du har fått mailen min med litt info om meg?
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Og så lurer jeg på om du kan få til en sånn "tilbake til hovedsiden"-greie inne på "chatten" *klappe for flinke-pølsa*
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jupp.. Nei vettu.. Kaping... 40 mailer var søkk borte i dag... Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det til SORRY!!! Du skrev jo kjempemasse og...
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 åh, men da sender jeg den bare på nytt imorra, nemas problemas Nattinatt, pølsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå