Gå til innhold

Jeg trenger gode råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett dilemma, vi må flytte ut av leiligheten snarest å få oss noe større...

Alternativ 1: Flytte til en nyoppusset rekkehusleilighet her i byen, prisen er 1850000 og den er 111kvm, leiligheta er fin nok, men har ikke opparbeidet tomt, og ligger i et litt stusslig nabolag, mye barn i området, men det er ikke lekeplass, beplantet, ganske værhardt der osv. hvis vi bor her i byen er det lett for meg få jobb etter studiene og samboern min har fast jobb her allerede. leiligheta er innflytningsklar i løpet av sommeren. vi har både venner å familie i byen.

Alternativ 2: Flytte til hjemplassen min og kjøpe barndomshjemmet mitt, det er et stort hus med 6 soverom, stor veranda, pen hage osv i et veldig barnevennlig område, huset vil koste 1,2 mill og vi trenger ikke gjøre noe spesielt med det foreløpig. samboern min har ikke jobb der, men mulighet til å få vikariat med mulig ansettelse, for meg vil det være noe vanskeligere å få jobb, vi kan tidligst flytte dit om ett år. vi har familie der, men etter som det er mange år siden jeg har bodd der og mange har flyttet siden den gang, har jeg lite sosialt nettverk utenom.

Så, noen som har gode råd, hva bør vi gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...