mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen som veit hva den tåteflasken som hindrer at det kommer luft i flaska heter? Og hvor man får kjøpt de hen?
mammaen til <3 Trine <3 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg tror det. Veit du hvor man får kjøpt den hen?
Chunky81 Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Reflex har den. Tror de fleste barnebutikkene har den.
ninenune Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Avent er faktisk den eneste flasken som er klinisk bevist å ha anti kolikk effekt. Brukte begge merker til tvillingene mine, men ble fort lei Dr. Brown. Så utrolig mange deler å vaske!! Avent er mye kjekkere og her kan du mixe alle flasker, kopper og tuter om hverandre senere. Superbra!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Ingen av mine barn har klart å suge luft inn i flasken igjen slik det er meningen før de har vært nærmere 3 mnd. Ikke ville eldstemann ha noe med Aventflasker eller lignende flaskesmukker å gjøre heller. Men kom igjen når jeg prøvde flaskesmukker som lignet litt i formen på vanlige smokker! Da drakk han som en helt! Nuke har slike, og jeg kommer til å kjøpe inn slike nå også, i tilfelle jeg får nok en kresen kar :-) Når mine unger har vært ca 2 1/2 mnd gamle har de drukket av hvilken som helst flaskesmokk. Da var det tydeligvis likegyldig så lenge det kom melk ut av det :-) Hadde som mål å styre unna flasker til barna var et par mnd, men hadde rett og slett for lite melk.....og det skjedde ganske plutselig! Heldigvis hadde jeg kjøpt både flasker og morsmelkerstatning! Så når den kvelden kom, så hadde jeg å hjelpe meg med! Så det er mitt råd til alle andre: Kjøp inn både flasker og morsmelkerstatning med en gang! Klem fra Vestlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå