kaos83 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen som har vært der.....? jeg reiser dit med kjæresten min og våre to barn på 3 år. Gleder meg veldig, men sist vi dro hadde jeg funnet en sånn side der det stod om alt mulig på mange forskjellige destinasjoner når en reiser med barn. Alt fra priser på bleier til aktiviteter etc.... Noen som kjenner denne nettsiden? Alle tips tas imot med stor takk!
Dotten Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 God tur... Er varmt og godt der, og ok hotell o.l. men veldig lett for å bli syk, om man ikke passer seg på hva man spiser/drikker. Jeg klarte meg fint, men spiser alltid godt stekt kjøtt, unngår isbiter, drikker kun kjøpevann osv. Unngå salater også! Siden du spørr: Ville nok ikke reist dit med barn (har ikke gjort det selv da), men det blir sikkert bra. Kommer nok litt ann på hvor dere "lander". Så lenge du reiser med familie blir det nok en bra tur, men dra aldri dit alene med ei eller flere venninner.... Så lenge du har med en mann går det greit. Mannfolka der nede er noen j... idioter, og klenger noe voldsomt. Har aldri opplevd noe lignende noe sted jeg har vært før, og jeg har vært i mange muslimske/arabiske land!!!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Sååååååååååå gøy =0) KOOOOSE DERE MASSE =0)
kaos83 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 tusen takk! har vært der for 10 år siden men det teller liksom ikke for da var jeg sånn 13-14 år og reiste med mamma og pappa. Men hvorfor ville du ikke reist dit med barn? Vi reiser uspesifisert så dette blir spennende;)
kaos83 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 LIkte du deg der? reiste dere med eller uten barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå