Gå til innhold

har så mensmurringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt det i tre uker nå.legene vet ikke hva det er, tror det er forbredelser. noen her som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har masse murringer jeg å.. det er for at livmorhalsen modnes:)

Skrevet

uff ja har mye av dette her selv...dritt lei no...å det e vondt å...

Skrevet

jeg har hatt det sådan hver kveld siden helgen nå jeg og det er ihvertfald ikke livmorhalsen der modner for jeg har 2 cm åpning,men som en kalte det tullerier,det er vel en slags modning eller øvelse til fødslen ville bare ønske mine ville bli riktige rier nå er lidt lei.men jeg ved mange har gått længe med dette,men tror det skal gjøre fødslen lettere så det får vi håbe på

Skrevet

det var rart. for livmorhalsen min var umoden.. så hadde jeg masse murringer og deretter var den blitt moden, så ble jeg tøyd og fikk flere, da sa jordmor murringene kom av at livmorhalsen modnes...

Skrevet

takk for svar! hadde ikke slik forrige gang. men det er altså bare positivt da? å lenge før er det vanlig å ha dette da? i dag er det altså tredje uka det er slik. kan jo bli smågal av mindre. hehe

Skrevet

Samme her.. Har hatt d ei stund, og d er irriterende!! Klar for noen skikkelige rier snart, og en baby.. Men den lar nok vente på seg.. Ikke termin før om nesten tre uker..

Skrevet

virker som om man kan ha det både vel og lenge, har hatt det i ukesvis jeg også, men det fungerer i allefall for jeg er begynt å modne så:) men det er bare positivt ja:)

Skrevet

men siden jeg har hatt dette i 3 uker, vil det si at babyen snart kommer? er 35+3 på veg. legene tror bebisen kommer før tiden...

Skrevet

jeg har da hatt slike mensmurringer nesten hele svangerskapet.. hehe.. er nå 28+5... en natt denne uken var det ganske vondt , jeg var redd det kunne være for tidlig fødsel på gang , fordi det bygget seg opp og forsvant osv.. men gikk over ,og er visst normalt.. kan være alt fra kynnere, til at livmor strekker seg +++

Skrevet

kynnere er det ikke i mitt tilfelle. har rundt 40-5 av dem om dagen, og de er bare fryktelig ubehagelige. men denne mensvondten er hele tiden. legene vet ingenting, sykehuset vet ikke, JM vet ikke. alt de sier er at de tror han kommer før tiden. men på tredje uken med dette, tror jeg snart ikke han kommer for tidelig. hehe =)

Skrevet

er det ikke beroligende vel , at de som liksom skal vite, ikke vet noe? hehe.. jeg aner ikke hva det kan være, men så er heller jeg ikke noe ekspert, så har hvertfall den unnskyldningen ;D vet ikke annet enn at kanskje forberedelsene til din fødsel , tar veldig lang tid? ;D hehe

Skrevet

Jeg har hatt det i over 3 uker nå, men skjer det noe? Neeeida. Nå er jeg en uke på overtid.

Skrevet

ja, fryktelig beroligende...hehe. rister på skuldrene og sier vet ikke. men jeg blir smågal snart. har en treåring på fulltid ved siden av, gjør jo ikke ting lettere. heldigvis for barnehagestart snart. ja, kroppen min trenger vel lang tid da. men syns liksom at tre uker burde holde jeg da. =)

Skrevet

ja, skulle jo trodd det ;) jeg er allerede lei , og har jo lenge igjen , så kan ikke forestille meg hvor utålmodig du må være ;) masse lykke til hvertfall =D

Skrevet

ja, utålmodigheten skal jeg nok alltids klare å stagge, det er helst det at jeg er så jæ**** lei av å gå rundt å ha vondt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...