Gå til innhold

Prinsesse som helst vil sove på brystet....


Mamman til Mari

Anbefalte innlegg

Ja, sånn er det kanskje med prinsesser MEN..... Det blir slitsomt i lengden. Både for mor og far. Lille prinsesse sover like godt hos begge, bare det er på brystet eller tett tett inntil. I tre dager nå har mye av sovinga foregått der. Vil gjerne komme ut av dette, men vet ikke helt hvordan. Noen som har noen gode råd? Vil ikke la en babypå 5 uker ligge og skrike lenge, men det virker som det er alternativet hvis vesla ikke får sove inntil oss. Og da blir det jo til at hun får sove der hun helst vil.... Synes det er helt greit at det er sånn i blant altså, men har blitt vel mye de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er prinsessen her også :)

Vi har løst det med å ha helseteppet rundt henne. litt "stramt" rundt mage. . Vi "varmer" også opp dynen ved å holde den bak hun eller over bena våre.Når hun har roet seg hos oss legger vi henne ned, fortsatt med teppet rundt seg. Også legger vi henne ned på siden.

 

Håper du skjønner hva jeg mener :) Er dårlig å forklare.

 

Jenten min er 5uker også. jeg lar ikke henne ligge åskrike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil også bare ligge i baggen på vognen, den er mye lunere. Hver gang hun legges i sengen våkner hun. Tror det blir for luftig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er vår prinsesse også. Sover godt og lenge tett inntill noen, men våkner etter max ti minutter hvis vi legger henne i vogga eller senga. Har polstra begge deler godt med tepper så det skal bli lunere, men det hjelper ikke... Nå har vi iallefall fått oss babybjørn, sånn at hendene kan være fri noen minutter mens hun sover... 20 minutter der hjelper godt på så man får gjort noe, så kan hun ligge på magen etterpå :-)

 

Men tar gjerne i mot tips, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen prinsesse men min lille prins skal helst ha det slik han oxo.. Blir litt slitsomt ja..

 

er egentlig flink på dagen, da sovner han på puppen eller i vognen og blir der men når kvelden kommer da er det best å ligge på mamma ja.. pappa blir ikke det samme så det er jeg som får jobben her.. han sovner og er trøtt osm bare det men med engang jeg legger han ned så våkner han... grrr... klarer ikke å la han ligge å skrike lenge, ikke hjelper det noe heller her...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...