rødhette* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hva ga dere/ville dere gitt? Trenger litt flere idéer her...
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hehe... jeg ga spyderco-sett til gubben Men det er vel mer et "hva ga jeg" mer enn "tips til hva du kan gi"...
Sjokoholikern Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Gitar med gitarkurs-dvd fikk min kjære til jul, og han ble superglad for det! Hadde jeg ikke gitt det da ville jeg gitt det som morgengave... Har han noen spesielle interresser? Golf, fiske ol...? Kan gi noe dyrt utstyr. Eller hva med gavekort på tattovering? Spa sammen? Du kjenner mannen din best. Jeg synes at morgengaven skal være personlig, så det er ikke lett å gi tips til en villt fremmed person. Og hvor mye penger har du til rådighet?
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Ja, jeg vet at morgengaven skal være personlig. Men er likevel så vanskelig å finne på, syns jeg... Så tenkte bare se hva folk kom med av forslag, så kanskje jeg fikk noen gode idéer
Mille** Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ga en klokke til min mann. Hva med slipsnål og mansjettknapper...?
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Det fikk han til jul for halvannet år siden
Simbaline Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Mannen min er veldig glad i god konjakk, så jeg ga han en eksklusiv konjakk og en liten lommelerke i sølv. På den fikk jeg gravert "Omnia vincit amor " - som betyr "kjærlighet overvinner alt", og bryllupsdatoen vår.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Full SPA-pakke i forbindelse med bryllupsreisen vår! De har SPA-avdeling der... hehe =) Gleder meg til å gi ham en fiiiiiin opplevelse =)
manonym Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Det jeg gav ble ikke akkurat noen suksess, han ble kjempe glad for det, men er aldri blitt brukt...=) Gav han paintballutstyr, hadde så lyst på det, men aldri blitt brukt. Og så gav jeg han en slippsnål (eller lenke var det vel) den tror jeg er blitt brukt=)
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2007 Min er også veldig glad i cognac. Har tenkt på lommelerke, men ser ikke helt for meg at den vil bli brukt... Skjønner ikke når han skal få brukt den, lissom.
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2007 Godtergrisen og gogutten, ikke sant... Det jeg ønsker å unngå. Ønsker å finne den perfekte gaven, en gave som jeg vil like å gi, og som han vil like å få - og som blir benyttet!
Simbaline Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Det er ikke ofte den har vært brukt, men den har vært brukt et par ganger. Blant annet en gang på julebord. Det var et lite stykke å reise, så da hadde han med seg lerka på lomma... ) Vi kjørte med buss dit... )
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2007 Jobben hans har aldri julebord, og min jobb har kun for de ansatte - ikke med partnere. hehe
Simbaline Skrevet 28. juni 2007 #14 Skrevet 28. juni 2007 Dårlig gjort da! ) Ingen vits med ei lommelerke som bare samler støv heller... )
manonym Skrevet 28. juni 2007 #15 Skrevet 28. juni 2007 Jeg synst det var en god ide det som Simbaline kom med. Men hva med å bytte ut lommelerka med et spsielt og fint congnac glass (slik det skrives?)? Kanskje fått gravert inn noe lignende som Simbaline sa, dato osv?
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. juni 2007 Ja, det var en veldig god idé. Men tror ikke jeg kommer til å kjøpe cognac. Vi skal gifte oss i utlandet, og litt teit å kjøpe med morgengaven på flyplassen på veien Eller kjøpe cognac i Norge, og ta med nedover hehe. Hvor får man gravert inn ting på glass da?
Chiabatta Skrevet 28. juni 2007 #17 Skrevet 28. juni 2007 Jeg kjøpte digitalkamera.... fordi jeg selv er glad i å knipse. He he.
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2007 Vi kjøpte nytt kamera for ikke så lenge siden. Dessuten er det jeg som er fotografen her i huset hehe
*Rutletutt* Skrevet 28. juni 2007 #19 Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal gi Rado-klokke til samboer i morgengave tenkte jeg...det vet jeg at han ønsker deg...men de er dyyyyre da, så får begynne å spare med en gang;o)
manonym Skrevet 28. juni 2007 #20 Skrevet 28. juni 2007 Om du finner noen i nærheten som lager dørskilt o.l. så tror jeg de graverer på glass også, hvis ikke så kan du jo høre der du kjøper glasset, de må vel vite slikt?? Kunne tatt glasset med til syden da, så står den flotte cognacen hjemme å venter på han?
rødhette* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 28. juni 2007 Eller gitt noe annet i tillegg... Har fått noen idéer nå, samt har noen selv.. tusen takk folkens
vi blir 4 :o) Skrevet 28. juni 2007 #22 Skrevet 28. juni 2007 jeg kjøpte sølje til min kjære.. når han åpnet den så han litt rart på meg og sa.."..å ja, en sånn har jeg alltid ønsket meg.." og lurte på hva det var.. hehe.. men etter litt forklaring synes han det var en flott gave.. han har lenge ønsket seg bunad, og jeg synes det var et koselig minne ) nå er bunaden bestilt, og han kan tenke på oss hver gang han tar på sølja )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2007 #23 Skrevet 28. juni 2007 Jeg ga to billetter til NHL All Star Superskills Competition :-) Han har alltid vært NHL fan og da jeg fikk kloa i to billetter så var det ikke tvil :-) Snuppa satt dog litt tidligere enn jeg hadde trodd så jeg kunne ikke være med. Så da ble det kompistur på han og forloveren sin. Litt kjedelig for meg men desto mer moro for han, forloveren digger også NHL :-) Og så har jeg fått stooooore stjerner i boka :-) hehe
Skravlemamman Skrevet 28. juni 2007 #24 Skrevet 28. juni 2007 Kommer jo litt an på hvor mye du skal spandere på han, men her er noen forslag: Sykkel Skiutstyr Guttetur til England( da må du alliere deg med noen av hans kompiser selvfølgelig) Verktøy eller noe redskap som han trenger( gutter er jo så rare, det finnes jo faktisk de som ønsker seg det). Eller et gavekort på ellevill sex med deg...........he he.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå