Gå til innhold

Grønn bæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr egentlig det? den bruker være helt gul, men idag var den altså skikkelig grønn. Snuppa er 5 og en halv uke og får bare mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hhe... jeg vet ikehva dt er, men minin min er to mnd i morra, her om dagen hadde han skikkelig gul bæsj, (bæsjedag, an bæsjer ikke hver dag), mens dagen etetrpå bæsjet han igjen, jeg fikk jo litt sjokk, men når jeg siftet var den grønnaktig.. jeg vet ikke hva det var, me han er nå blid og fornøyd... får bare mm denna og

Skrevet

Jeg har bæsjebaby da:) Hun har ca 6-7 bæsjebleier i døgnet, og hun har hatt litt grønnaktig før også, men ikke så ille som nå.

Skrevet

hehe.. kan vel ikke si jeg har bæsje baby akkurat, me de dagene han gjø det.. så gjør han det stoooort!!! flere ganger om dagen :P sånn ca 1 -2 ganger i uka.. aldri opplevd grønn bæsj før i går, men han virker da så fornøyd, så det kan vl ikek være no.. ikke vet jeg, det meste r visst normalt med dissa små, så lenge allmenntilstand er bra..

Skrevet

Ja, vi får satse på det, hun har vært litt urolig i kveld, så da tenkte jeg det kanskje kunne være no med magen, men det er mulig det bare er fordi vi har hatt besøk i dag, og hun har opplevd litt mye for en dag:)

Det går nok over...

Skrevet

min jente har også grønn bæsj til tider. Spurte helsesøster om det, og hun sa at det var ikke noe galt så lenge den ikke var hvit... Har hørt om flere so har opplevd dette, så skal visstnok være normalt...

Skrevet

Har lest et sted at det er fordi babyen drikke mest av den tynne melka som kommer først. Lurte også på hvorfor snuppa fikk grønn bæsj plutselig, men stemmer ganske bra tror jeg.

Skrevet

Hvis hun bare har fått i seg den tynne melka lan jo det også være grunnen til at hun er urolig. Vi hadde litt lite matro i går, så det ville ikke vært så rart det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...