Gå til innhold

jeg trenger fødestøv......massssse......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehh også har jeg funnet ut at jeg har ett fryktelig teit nick når jeg har født....haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi du får kalle deg Fødtfrid =0) Massse fødestøv til deg =0)

Skrevet

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

holder dette eller snuppa???

åhh..håper det skjer noe snart..er sikkert mer spent enn deg..haha

Skrevet

tusen takk:)

vis ikke fullmånen på lørdag virker ska jeg bannlyse den for eeeeevig tid!!!

Skrevet

Lykke til;)

sender litt fødestøv jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...