Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Kjenner jeg blir skikkelig irritert nå, typen sitter nede sammen med to kompiser som kom innom på kaffe tidligere i kveld. På et føkkings blunk kom konjakkflaska på bordet, og alle fikk seg en liten skvett. Helt ok, jeg trodde faktisk det kom til å bli med det - typen skal passe småttisen i morra fordi jeg skal på jobb, og en av de andre skal på jobb tidlig. Etter en time med inngående analyser av samtlige cup-kamper i kveld, de tekniske fortreffelighetene ved bilen til naboen og diskusjoner om hva som gir mest kick av fallskjermhopping eller paragliding, trakk jeg meg tilbake til kontoret for å bimme litt... nå sitter jeg her og hører "partyet" eskalere forbi "point of no return", og jeg ser for meg en lang natt med skramling og skåling - og en ytterst redusert mann i morra tidlig! Faen i helvete, det er midt i uka, kan de ikke begrense seg littegrann!!! De har små barn alle sammen, vår er ikke mer enn 10 uker gammel og sover i rommet ved siden av dem. ÅÅÅhh, blir så sur....!!!
@nne p@ l@nne Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Sett på deg hårruller, morgenkåpe og kanintøfler og gå inn og si at nå får det faen meg være nok!!!!! Da kommer typen antagelig å bli så flau at han ikke tørr å ha kompiser på besøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå