Gå til innhold

Faen i helvetes jævla festing.....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig irritert nå, typen sitter nede sammen med to kompiser som kom innom på kaffe tidligere i kveld. På et føkkings blunk kom konjakkflaska på bordet, og alle fikk seg en liten skvett. Helt ok, jeg trodde faktisk det kom til å bli med det - typen skal passe småttisen i morra fordi jeg skal på jobb, og en av de andre skal på jobb tidlig. Etter en time med inngående analyser av samtlige cup-kamper i kveld, de tekniske fortreffelighetene ved bilen til naboen og diskusjoner om hva som gir mest kick av fallskjermhopping eller paragliding, trakk jeg meg tilbake til kontoret for å bimme litt... nå sitter jeg her og hører "partyet" eskalere forbi "point of no return", og jeg ser for meg en lang natt med skramling og skåling - og en ytterst redusert mann i morra tidlig! Faen i helvete, det er midt i uka, kan de ikke begrense seg littegrann!!! De har små barn alle sammen, vår er ikke mer enn 10 uker gammel og sover i rommet ved siden av dem. ÅÅÅhh, blir så sur....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på deg hårruller, morgenkåpe og kanintøfler og gå inn og si at nå får det faen meg være nok!!!!! Da kommer typen antagelig å bli så flau at han ikke tørr å ha kompiser på besøk!

Skrevet

Ikke glem stekepanna heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...