Bellen^2 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Sitter med en på puppen nå Jeg kjøpte min rett etter fødselen så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag ang pumper, men jeg er kjempefornøyd. Den har to faser, en for å sette i gang utdrivning og en fo selve pumpingen. Du kan også justere styrken for å få en behagelig men samtidig effektiv pumping. Lett å gjøre ren, og lett å ta med seg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har den.. Kan bare sammenligne med manuelle pumper, men synes den er knall bra! Funker kjempe bra hos meg =)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 tja den var vansklig i begynnelsen men funka etterhvert:P gikk treigt men det gjør vell alle..oxo bråker den fælt men ellers er den super;)
Elimie :-) Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes den er kjempebra!!!! Behagelig og lettvint. Har prøvd avents manuelle (alt for mange små deler som skal monteres, og denne pumpa fungerte heller ikke på meg, ikke engang MED hjelp fra der jeg kjøpte den), og så har jeg prøvd dr.browns manuelle. Denne er egentlig helt lik avent pumpa, men såå mye enklere å montere siden den ikke er delt opp i så mange deler.
Kondis som en murstein Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Fikk den i posten igår, bestilte den på alliance ) Har bare prøvd den to ganger, men er kjempefornøyd med de to gangene! Hadde håndpumpe fra før, og det er så mye enklere med denne )
Mersa og gutta <3 Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har den, er kjempe fornøyd! Den er lett, effektiv og stillegående!
<3gojenta<3 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 takk for svar! nå har jeg bestilt meg en på alliance!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå