Gå til innhold

noen som har erfaring med medela swing elektrisk brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter med en på puppen nå:)

Jeg kjøpte min rett etter fødselen så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag ang pumper, men jeg er kjempefornøyd. Den har to faser, en for å sette i gang utdrivning og en fo selve pumpingen. Du kan også justere styrken for å få en behagelig men samtidig effektiv pumping. Lett å gjøre ren, og lett å ta med seg.

Skrevet

Jeg har den..

Kan bare sammenligne med manuelle pumper, men synes den er knall bra! Funker kjempe bra hos meg =)

Skrevet

tja den var vansklig i begynnelsen men funka etterhvert:P gikk treigt men det gjør vell alle..oxo bråker den fælt men ellers er den super;)

Skrevet

Jeg synes den er kjempebra!!!! Behagelig og lettvint. Har prøvd avents manuelle (alt for mange små deler som skal monteres, og denne pumpa fungerte heller ikke på meg, ikke engang MED hjelp fra der jeg kjøpte den), og så har jeg prøvd dr.browns manuelle. Denne er egentlig helt lik avent pumpa, men såå mye enklere å montere siden den ikke er delt opp i så mange deler.

Skrevet

Fikk den i posten igår, bestilte den på alliance :o)

Har bare prøvd den to ganger, men er kjempefornøyd med de to gangene! Hadde håndpumpe fra før, og det er så mye enklere med denne :o)

Skrevet

Jeg har den, er kjempe fornøyd! Den er lett, effektiv og stillegående!

Skrevet

takk for svar! nå har jeg bestilt meg en på alliance! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...