Gå til innhold

Dere med speilreflekskamera?? Noen spm bare..=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva type ekstra utstyr har dere??

Hva type kamera har dere?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe ekstra utstyr enda, men skal ha noen linser, og stativ med tiden ;)

 

Har Canon EOS 300D ..Vurderer å kjøpe meg 400D :)

Skrevet

Har ikke noe tilleggsutstyr til selve kamera hvertfall. Har velig lyst på blitz og blitz lamper, men en kan jo igrunn bare drømme.

 

Har stativ, om en kan kalle det tilleggsutstyr. Og noen ekstra minnebrikker (kunne jo ikke dy meg når de solgte ut noen små billig.)

 

Er ikke noe vits å kjøpe masse facy tilleggsutstyr om en ikke kommert il å få brukt det. Det er jo mye bedre å kjøpe slikt etterhvert, se om behovet melder seg.

Skrevet

Vi har et Canon EOS 300D. Kjøpte det for tre og et halvt år siden da det var helt nytt, og har vært veldig fornøyd så langt. Kjøpte en ekstra blitz og et ekstra makro-objektiv(?) samt et ekstra minnekort. Og stativ. Ja det var det hele tror jeg.

Skrevet

Vi har sony alpha 100 (tror jeg :P), med stativ og linse på 18-200 mm. Jeg elsker den zoomen da, har mange muligheter med den, og slipper "dille" med å skifte linse liksom. Men må si jeg er dårlig til å bruke kameraets muligheter. Jeg kan alt for lite! Har nettopp begynt å utforske hvitbalanseinnstillinga, det er utrolig intr :)

Skrevet

Har et sånn ministativ.

 

Har kjøpt nytt kamera nå i våres så jeg har ikke kjøpt noe ekstrautstyr ennå.. Ville "bli litt kjent" med selve kameraet først.

Canon EOS 400D

 

Men jeg har noen gamle pentax kameraer som jeg har en del linser og blitser til, men dette hører jo omtrent hjemme på museum da ;-)

Skrevet

Canon 400D

Med:

- Ekstra blits

- Mini stativ

- Høyt stativ

- Telelinse

- Fjernkontroll

- X antall minnekort

 

Supert kamera :o) To tommeler opp.

Skrevet

Vi har nikon d70 og har 1 ekstra linse, stativ, ministativ og en sånn stor blits :) Veeeeeeeeeeeldig fornøyd ja.. er jo nesten nedtur å se på bilder fra vanlige digital kamera og hvertfall det å ta bilde med de..

Skrevet

Vi har Nikon D40,ekstra linse og stativ. Mannen som bruker det,er kjempefornøyd han hvertfall.Flere av kompisene hans har kjøpt makent.Nå har de det på tilbud til 3999,- på Expert,det er billig! Løp og Kjøp;-)

 

 

Det fikk veldig bra vurdering på Din Side's test av digitalkameraer.

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...