♡ Rødhette ♡ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hva type ekstra utstyr har dere?? Hva type kamera har dere?? =)
Twig Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Har ikke noe ekstra utstyr enda, men skal ha noen linser, og stativ med tiden Har Canon EOS 300D ..Vurderer å kjøpe meg 400D
camilla^ Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Har ikke noe tilleggsutstyr til selve kamera hvertfall. Har velig lyst på blitz og blitz lamper, men en kan jo igrunn bare drømme. Har stativ, om en kan kalle det tilleggsutstyr. Og noen ekstra minnebrikker (kunne jo ikke dy meg når de solgte ut noen små billig.) Er ikke noe vits å kjøpe masse facy tilleggsutstyr om en ikke kommert il å få brukt det. Det er jo mye bedre å kjøpe slikt etterhvert, se om behovet melder seg.
vårspiren Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Vi har et Canon EOS 300D. Kjøpte det for tre og et halvt år siden da det var helt nytt, og har vært veldig fornøyd så langt. Kjøpte en ekstra blitz og et ekstra makro-objektiv(?) samt et ekstra minnekort. Og stativ. Ja det var det hele tror jeg.
Hønemor&guttaboys Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Vi har sony alpha 100 (tror jeg ), med stativ og linse på 18-200 mm. Jeg elsker den zoomen da, har mange muligheter med den, og slipper "dille" med å skifte linse liksom. Men må si jeg er dårlig til å bruke kameraets muligheter. Jeg kan alt for lite! Har nettopp begynt å utforske hvitbalanseinnstillinga, det er utrolig intr
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Har et sånn ministativ. Har kjøpt nytt kamera nå i våres så jeg har ikke kjøpt noe ekstrautstyr ennå.. Ville "bli litt kjent" med selve kameraet først. Canon EOS 400D Men jeg har noen gamle pentax kameraer som jeg har en del linser og blitser til, men dette hører jo omtrent hjemme på museum da ;-)
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Canon 400D Med: - Ekstra blits - Mini stativ - Høyt stativ - Telelinse - Fjernkontroll - X antall minnekort Supert kamera ) To tommeler opp.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Vi har nikon d70 og har 1 ekstra linse, stativ, ministativ og en sånn stor blits Veeeeeeeeeeeldig fornøyd ja.. er jo nesten nedtur å se på bilder fra vanlige digital kamera og hvertfall det å ta bilde med de..
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Vi har Nikon D40,ekstra linse og stativ. Mannen som bruker det,er kjempefornøyd han hvertfall.Flere av kompisene hans har kjøpt makent.Nå har de det på tilbud til 3999,- på Expert,det er billig! Løp og Kjøp;-) Det fikk veldig bra vurdering på Din Side's test av digitalkameraer. http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå