Gå til innhold

hva må handles inn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå tenker jeg til middagen og div til festen:

servietter til middag og kaffe/kake

sukker

kaffe fløte

kaffe

te

lys

noe bordpynt i perler eller krystaller

hva mangler jeg på lista,da tenker jeg ikke på mat eller drikke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tannpirkere?

flaskeåpnere?

Skrevet

Godt innlegg. Fikk ideer der, men hadde lite å gi videre... Hm. Tenkte på det med bordpynt i pærler og slik. Det er ganske dyrt.. Vi kommer til å bruke eføy (blomst) å klippe av grenene og legge utover sammen med lysene og slik. Så har vi en blodlønn i hagen med fine store blad. Bryllupsplanleggeren vår har også tørket noen kvister som skal males. Veldig dekorativt og fint og mye billigere enn sånne perlelenker... I går var vi faktisk på nille og de hadde utrolig fine telysholdere. Var liksom en vase/glass som man kan ha pynt i, vi skal ha hvite stener og roseblad for temaet her blir hvitt/creme/vinrødt... Så var det en liten holder å sette på toppen som telyset skal være i...

Skrevet

servietter til middag og kaffe/kake

sukker

kaffe fløte

kaffe

te

lys

noe bordpynt i perler eller krystaller

tannpirkere

flaskeåpnere

bare kopierer denne etterhvert jeg:)

Skrevet

hva med sukkerbiter?'Det fikk jeg beskjed å kjøpe av svigers;)

Skrevet

Hodepinetabeletter

Sugerør

Drinkmixestav/rørepinner

Fotoalbum for gjesten å skrive hilsen i

det var det jeg har igjen å handle...

Skrevet

hodepinetabletter var lurt. plaster også kanskje? er jo alltid en eller annen skader seg:)

Skrevet

det er godt jeg skrev innlegget:)

Skrevet

Jeg skal kjøpe inn litt bind og tamponger, strømpebukser, pudder, våtservietter, en spray deo, tyggispakker osv og legge i en korg på jentetoalettet.

Skal ha mer oppi også, men kommer ikke mer av det nå...hehe

Skrevet

Sukkerbiter av brunt sukker.. namm!

Skrevet

jeg har pakket ned et førstehjelpsskrin.

Der har jeg lagt inn allergipiller, plaster, hopepinetabletter, bandasjer, saks, sportstape, eurax osv.. Man vet jo aldri.

Skrevet

Vi pynter også med sølvforgylte hestesko da jeg alltid har drevet med hest. Blir hentet i kirken med hest og kjerre også.

I tillegg er LOVEHEARTS noe av det vi er mest glad i av slikkeri, så vi har 20 pakker lovehearts vi strør på bordet..

Lys og telys har de billig på IKEA og SMARTCLUB.

Til barna som er invitert til middag har vi kjøpt sånn "boblebarnebrus" i Sverige. Fåes også på SmartClub. Litt stas for de minste med en sånn detalj.

Så har vi kjøpt, på PANDURO faktisk, en sånn treplate som er formet som en palett til å blande maling på. Denne kostet 15 kr i Sverige, og den skal alle gjestene våre skrive navnet sitt på! Minne for livet!

Vi har også funnet små ting til enkelte av gjestene. På disse tingene har vi klistret bilde av oss selv. 12 bilder med klistremerke koster under 100 kr på elkjøp! Kjøpte også musematte med samme bilde på, som brudebuketten skal ligge på på bordet!

Dette bildet av oss går igjen på krikeprogram, festrprogram og ble også brukt på invitasjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...