En_av_hver Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Måtte lage en ny tråd jeg, det ble så mye om hverandre på den andre... Må bare si at jeg beklager om jeg støtte deg på noen måte med det jeg skrev:-( Jeg ville egentlig bare hjelpe. Jeg vet ingenting om hvordan du ser ut osv (ikke ut i fra vekt og høyde heller, det er ofte misvisende synes jeg). Mente ikke å være hverken overfladisk eller nedlatende, hvis du oppfattat det slik........ville bare si at det kanskje gikk an med en Lee til deg;-) Uansett; det hele handler vel om hvordan vi føler oss selv....det hjelper ikke hva alle andre sier eller mener. Selvfølelsen er den vi uansett sitter igjen med og hvordan man trives med seg selv. Akkurat den følelsen er vel lik for alle som ikke er fornøyd......:-) Tror du er ei flott jente jeg......ut i fra det jeg har lest her inne:-))) Og igjen; beklager hvis det ble "feil"...:-) Sender en klem jeg.....
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Huff, nå blir jeg jo enda flauere... hehe... Men jeg satt faktisk med tårer i øynene isted. Jeg hadde utlevert meg selv i noe jeg trodde var en tråd for de som har litt problemer med å finne bukser som er store nok, men da jeg så "kraftig/tykk var litt på tull, da..." og det å bruke str 32 følte jeg plutselig at jeg hadde driti meg litt ut. XL er ikke stort. Det er for lite for meg. Jeg er så utrolig liten inni, og så stor utenpå... verden føles av og til litt urettferdig. Jeg jobber så hardt, er en flink kone og en flott mamma, hvorfor skal jeg da være så stor og stygg.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg henger meg på en_av_hver jeg. Jeg mente ikke å støte noen, og stor og stygg er jeg helt sikker på at du ikke er! Jeg skrev kraftig/tykk fordi noen andre brukte slank/tynn - var litt "ironi" i forhold til det innlegget, for jeg er slettes ikke hverken slank el tynn. Har kiloer for mye jeg også. Føler ikke at jeg klarer å få frem det jeg mener, men en_av_hver skrev et godt innlegg. Jeg synes det er utrolig frustrerende at det nesten er umulig å finne fine klær dersom man ikke veier 50 kg, for det er like flott å ha former! Mente ikke å støte eller såre noen. Håper du tror meg på det. Du er flott sånn som du er! Har mann, barn og sikkert venner som elsker deg for den du er! Fjollete av oss å fokusere så mye på utseende egentlig.
rødhette* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Her MÅ jeg bryte inn, og si at det du skriver er BULLSHIT, ka-ping. Du er ei NYDELIG jente! Så det så!
En_av_hver Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Du vet vel hvorfor noen mennesker er mer "omfangsrike" enn andre????? Det er for at de skal ha plass til det store hjertet sitt!!!!!! Dette lærte min kjære bestemor meg like før hun døde. Og min bestemor var en meget klok dame:-) Har du tenkt på hvilket inntrykk du gjør her inne??? Som jeg skrev i stad; jeg vet ingenting om hvordan du ser ut, MEN for meg er du ei utrolig koselig, humoristisk og omsorgsfull jente!!!! DET betyr mye det......du er nok ikke så ulik denne beskrivelsen i det virkelige liv heller tenker jeg:-))) Bare forsikre deg om at de rundt deg fortjener deg!!!! :-)
selfangerkjerringa Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Hehe, det er jo vi jenter som fokuserer på det... gubben min syns av en eller annen snål grunn at jeg er sexy uansett. Innrøm det: vi kler oss bra og sørger for å se bra ut pga ANDRE JENTER.. ikke gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå