grand danois Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 skulle hatt tr på tirsag,fekk oppblåst mage,å sjennerelle tegn på at tr va på vei...men ingen tr har vist seg.. men så ble jeg syk på onsdag. kan d jer slik at tr har blitt forsinket,eller skulle den ha kommet allikevell? typen sier d er fortidli å teste (han synst jeg sløser med pengene)... han var ikke hjemme når jeg trodde jeg hadde el..men en dag etter at han kom hjem..hadde jeg masse slim. kan el ha vært senere enn jeg trodde? kan jeg ha blitt gravid alikevell?=) takker for svar:)
lioness* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 om du skulle hatt ikm på tirsdag er det ikke for tidlig å teste, sjansen er veldig stor for at det slår ut nå. hvis du hadde masse el-slim etter at du trodde el var over vil jeg anse det som nokså sannsynlig at el var senere!! s så kast deg gjerne over testene, jente! krysser fingrene for deg.
grand danois Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 ja jeg håper den var senere...for da har d klaffet helt perfekkt:D men kan d at jeg har blitt syk utsatt mensen? eller skal mensen komme alikavell?
lioness* Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har lest at perioden mellom el og mens er veldig stabil. Det vil si at en forsinket mens i de aller, aller fleste tilfeller skyldes en forsinket el. Så jeg tror ikke at det at du har vært syk har forsinket mensen. Det kunne kanskje ha forsinket el om du hadde vært syk litt tidligere. Må nesten understreke at jeg ikke har noen medisinsk kunnskap utover det jeg jeg lest om dette andre steder, refererer bare til andre nettsider etc her... Spennende for dere dette da!
grand danois Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 takk skal du ha for svara=) ja d blir veldi spennande..he prøvd i 5måna no..så no synst ej d e på tide=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå