Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 høre på dere her inne når det gjelder tips for hva jeg skal se på TV!! En eller annen tulling (beklager benevnelsen) her inne anbefalte filmen "Tid før ømhet". ALDRI MER skal jeg høre på dere... Her sitter jeg da, hjemme alene, oppløst i tårer!! Snufs.... Den ble så trist at jeg ikke klarer å se den ferdig! :-( Jeg tåler ingenting, kan ikke se noe trist eller skummelt, her går det i meningsløse romantiske komedier for at jeg ikke skal grine meg i hjel eller at jeg ikke skal få sove den neste uka!! Hehe, stakkars sambo, han er tålmodig han... Det har vært sånn siden jeg ble gravid med nr. 1, og hun er 11 mnd nå! Hehe....... Det skal sies at han sovner ofte underveis i filmene da!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Nei, den er med Shirley MacLaine og Debra Winger... Kvinne i dårlig ekteskap (mannen er utro), de har tre barn og så får hun kreft som det tydeligvis går den gale veien med... :-( Isj, ikke noe koselig film, nei! Går på tv2 filmkanalen.
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 nei nei nei du må ikke se den filmen. Griner meg ihjel på den jeg. Kjempebra film men fryktelig fryktelig trist. Har sett den et par ganger siden den kom tidlig på 80 tallet engang. Glad jeg ikke har den kanalen, ellers hadde jeg sikkert sett!!!
♥Rime♥ Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Hehe, var meg som var synderen Trist film ja, men jeg husket faktisk ikke at den var sååå trist. Får vel bare beklage da
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Hehe, heldigvis har sambo kommet hjem, og han hadde en kjempe morsom historie og fortelle, så nå har det gått over igjen!! :-) Før jeg ser en film igjen, skal jeg inn her og spørre om den er trist eller ikke!! Skal lure med med sambo til køys nå, må glemme filmen helt! ;-) Hehe... Nattinatt, jenter!! :-)
Løven & lurven Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 wild hogs morsomste komedien på lang tid. med john travolta, martin lawrence, han sarkastiske legen fra scrubs og en til jeg ikke husker navnet på kjempe morsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå