Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 om ca 4 timer setter vi oss i bilen og drar på ferie. Gruer meg litt til å kjøre alene midt på natten, men det går vel greit det også. Kommer til å være sykt trøtt i morgen, men får lure mannen til å innvilge meg en middagshvil kanskje:) Håper dere alle får en fin ferie så dibbes vi snart:) klem
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 god tur! kos dere masse!!! :-) klem klem!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 GOOOOD TUR!!! Slapp av og kos deg masse;)))))
SnupsaTupsa Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 goood tur, vennen! Kommer til å savne deg ;O) Dib er ikke det samme uten vet du! hi,hi Skal shoppe av deg mens du er borte, jeg! Kos dere og ha en strålende ferie. Nyt den!!! Klem
bente69;) Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 God tur, kjør pent:) Kos dere allmass i ferien:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå