Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om ca 4 timer setter vi oss i bilen og drar på ferie. Gruer meg litt til å kjøre alene midt på natten, men det går vel greit det også. Kommer til å være sykt trøtt i morgen, men får lure mannen til å innvilge meg en middagshvil kanskje:) Håper dere alle får en fin ferie så dibbes vi snart:)

 

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god tur! kos dere masse!!! :-)

 

klem klem!

 

Skrevet

GOOOOD TUR!!!

Slapp av og kos deg masse;)))))

Skrevet

goood tur, vennen! Kommer til å savne deg ;O) Dib er ikke det samme uten vet du! hi,hi

Skal shoppe av deg mens du er borte, jeg!

Kos dere og ha en strålende ferie. Nyt den!!!

 

Klem

Skrevet

God tur, kjør pent:) Kos dere allmass i ferien:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...