Gå til innhold

Så utrolig trist og lei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exen min er så vanskelig og vrang..

Han er kun ute etter å kontrollere meg,å bry seg om dattra si er ikke i hannes tanker..

Har prøvd å forklare han at dette handler om jenta vår,og ikke om oss..det er slutt..

Men da svarer han med å la være å ha kontakt m jenta..

Er så trist at han velger bort en så ufattelig fin skapning som vår datter er..

Hva er det med mannfolk????

Håper han våkner en dag å ser hva han går glipp av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er desverre ikke alene om å ha vanskelig x..Her har bf enda ikke sett datteren sin,og hun er straks 9 mnd!!Forstår ikke at det går an jeg,det er et lite barn det er snakk om,hans barn.Men det er faktisk hans tap,og det er et stort tap!!!

Håper han her og våkner,men regner ikke med det..

Hva det er med mannfolk er det desverre ikke noe godt svar på..Men heldigvis er dem ikke alle like!!

Jeg har valgt å la ting være som de er,orker ikke kaste bort tid og energi på å tvinge han til noe han tydligvis ikke er interessert i..

Skrevet

Jg tvinger han heller ikke...men syns det er så utroli drit at han ska bry seg så utrolig mye om hva jg gjør..

Å det verste av alt er at jg er 100% mamma for dattra vår,og gjør nesten ingenting uten om det..

Har vært på grill fest å drukket alkohol 1 gang siden hun ble født..

Da overnattet hun hos mormora si..

Det var jo kriiiiise i hans øyne...

Det er så utrolig idiotisk av han..lage problemer og koke i hop tøv.. :(

Hvorfor ikke heller bry seg om snuppa vår så hun ska få det best mulig sammen med begge oss.. *oppgitt'

Skrevet

skjønner at du er oppgitt ja!Du får bare håpe at en gang så våkner han..

Det er noen som ikke klarer å forstå det,at det er barnet som er det viktigste oppi alt rotet vi voksne lager til.Det skal jammen ikke være lett!!

Har du ingen andre som kan avlaste deg litt innimellom da,vil ikke mormoren ha henne mer?Det er jo viktig at du får pleie sosial livet av og til og..Kan hjelpe deg jeg;-)

Skrevet

Vet at det er viktig å ha et sosialt liv utenom barn..men har ikke følt så stort behov for det enda..

Bor på en liten plass,og da er det vanskelig å gjøre ting uten å møte på exen..derfor har jeg ikke giddet så mye av det

En annen ting er at besteforeldre i dag er ikke hva besteforeldre en gang var..

Nå til dags er de så utrolig opptatte med seg selv..moren min jobber studerer og har 1000 andre ting å gjøre,så jeg gidder ikke mase så mye på henne..men hu stiller jo opp når jeg spør da :)

Takk for omtanke..kan bare si at jeg bor lengst nord i landet og flybilletter hit opp er meget dyre,så hjelp fra deg er vell utelukket.. ;))

Skrevet

ble det da ja..hehe-men tanken er god da:-)Håper det ordner seg for deg hvertfall:-)

Skrevet

var som å lese om meg selv dette anonym. bortsett fra at barnefaren har kontakt med gutten da. skal kreve 50% nå, å d er kun for å sverte meg. tenker ikke på hvordan d blir for gutten. provosert ja. mannfolk. men som streken 27 sa, så er ikke alle mannfolk slik, takk og pris=) har møtt en som jeg begynner å bli skikkeli forelsket i. men har ikke torsja å sagt noe til barnefaren. han kommer til å klikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...