Prøverpånytt! Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det mange som skal holde tale til mannen sin? Jeg skal,men vet ikke hvor kort/lang den skal være eller om jeg også skal lese et lite dikt. Er det noen som har noen fine dikt?
♥Snulder Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal holde tale:=) Blir ikke noe dikt fra meg.... er ikke helt i hans gate!
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Eg ha tenkt på sang... Håper bare den bli like bra og morsom som eg har tenkt...
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg skal synge en kjærlighetssang til min kjære. Jeg er veldig glad i å synge og vet at han ønsker seg at jeg skal synge for han i bryllupet:) Har et år på å øve, og lære meg å spille gitar Er det en ide for deg? Man må jo ikke være flink til å synge. Det er romantisk og personlig - og en sur tone her og der gjør det bare søtt og personlig.... synes jeg da
mammatilsommeren Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 jeg har også tenkt å holde tale....uff kommer til å grine noe forferdelig, begge familiene er veldig emosjonelle....men jeg har veldig lyst så jeg prøver. jeg tenkte å lage en liten historie fra da vi møttes og helt fram til vi møtes. ta med hva vi har gjort og og diverse....tror det kan vli litt humoristisk....håper jeg...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal holde tale til mannen min ja, men av erfaring (ikke som tidligere brud, men som forlover til søster som nesten holdt på å avlyse bryllupet i siste liten.. ) så anbefaler jeg en jukselapp. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå