Gå til innhold

Er ikke dette rasistisk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor, finnes deten skrulle av en fyr...han er vel rundt 60 år, og er sånn frilans-fotograf eller hva jeg skal kalle det...bare en fjase-per, som farer med svada-snakk.

I dag var jeg innom en besnsinstasjon og fylte diesel. Han var da inne på stasjonen, og stod og nsakkert med hun ene som jobbet der...en ung jente, ca 16-17 år, fra Irak eller iran..jeg vet hvem hun er, men litt usikker på opprinnelse. Han var veldig opphengt i hva hun het...Jeg trenger ikke gjengi navnet her, men det er likosm ikke et norsk navn da...

Da presterer han å si navne høyt og tydelig, for så å si at det er vel bedre å hete "Ann-Rita", og komme fra Voss...eller noe i den duren...Jeg syns det var så tåpelig å høre på..

Denne jenta og henens familie har virkelig funnet sin plass i lokalsamfunnet, huner aktiv i idrett osv,og jeg syns dette var lavmål..

Så kom sjefen på stasjonen, han hørte dette, og sa at han hørte at det var noen sleivete kommentarer, bla bla bla..jeg gikk bare, helt sjokkert!! At voksne folk kan holde på sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre ikke så uvanlig fra en 60 år gammel skrulling, hehe.

Gamle menn er som oftest vonde og vende. Kanskje faktisk spesielt gamle menn fra det landet hun kommer fra.

Men ja. Teit. Mye er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...